Als ik op m'n bak een tijdje wat intensief files zit te verslepen van de ene naar de andere schijf (gebeurd wel vaker als je 800 gig hebt steken) dan loopt uiteraard m'n cpu load wat hoog op. Tot hiertoe alles normaal.
MAAR
Die load zakt niet meer in 50% van de gevallen. De service Explorer.exe blijft een hoge load veroorzaken ook al is de copy al geruime tijd voorbij. Enige oplossing lijkt tot nu toe te zijn: service sluiten en heropstarten.
Windowupdate is gebeurd (en bevatte niets van belang)
Gezien m'n bak morgen mee gaat naar een LAN en hoofdzakelijk files gaat verslepen maak ik me hier wat zorgen om. Ik kan moeilijk om de haverklap die service stillegen en herstarten.
Sorry als dit een n00b vraag is maar de search werkt niet en met de google truuk vind ik geen antwoord.
Specs :
Dual P3 866 op MSI via bordje
512 MB ram 133 cas 222
5 * 160 gig Maxtor 8 mb
Abit Hotrod 100 pro (2 * 2 schijven in raid 0)
CD rom spelertje
Intel NIC
Xentor 16
Windows server 2003
clean install + updates
MAAR
Die load zakt niet meer in 50% van de gevallen. De service Explorer.exe blijft een hoge load veroorzaken ook al is de copy al geruime tijd voorbij. Enige oplossing lijkt tot nu toe te zijn: service sluiten en heropstarten.
Windowupdate is gebeurd (en bevatte niets van belang)
Gezien m'n bak morgen mee gaat naar een LAN en hoofdzakelijk files gaat verslepen maak ik me hier wat zorgen om. Ik kan moeilijk om de haverklap die service stillegen en herstarten.
Sorry als dit een n00b vraag is maar de search werkt niet en met de google truuk vind ik geen antwoord.
Specs :
Dual P3 866 op MSI via bordje
512 MB ram 133 cas 222
5 * 160 gig Maxtor 8 mb
Abit Hotrod 100 pro (2 * 2 schijven in raid 0)
CD rom spelertje
Intel NIC
Xentor 16
Windows server 2003
clean install + updates