Toon posts:

Printen van uit Pocket PC exel

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, weet iemand als het mogelijk is om vanuit mijn
Pocket PC een exel bestand rechtstreeks te printen is via
bluetooth ? ( Pocket Exel )
Naar mijn printer met ingebouwde bluetooth.

gr Erwin
.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

erwin32,

Welkom op GoT. Speciaal voor de beginnende gebruiker hebben we een aantal handige links en tips op een rijtje gezet. Zo hebben we voor de posters in Software Algemeen het volgende document geschreven:

Welkom in Software Algemeen: FAQ & Beleid (updated: 04-02)

Hierin vindt je een aantal tips over hoe je topic eruit moet zien; en wat je er allemaal in moet zetten. Helaas ontbreekt eea in jouw post. Ik wil je dan ook vragen of je bovengenoemde FAQ & Policy even door wilt lezen en of je eventueel ontbrekende informatie alsnog kunt toevoegen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Wat bijvoorbeeld intressant zou zijn is dat je vermeld om welke versie het gaat van Pocket PC en excel ?

Welk type printer ?
Gebruik je bluetooth ook voor verbinding naar je pc en werkt dat ?
Over welk type pda hebben we het ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Er zijn verschillende programma's om te printen met de Pda. Zelf gebruik ik PrintPocketPc te vinden op http://www.fieldsoftware.com/PrintPocketCE.htm om via IR te printen. Dit programma ondersteunt ook BT,

Succes,

Verwijderd

Topicstarter
Het is een iPAQ 2210 en de printer is een HP deskjet 450 !
En ik wil het EXEL bestand zonder tussen komst van een PC printen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Erwin, het is niet de bedoeling om meer dan een account te hebben op GoT (en niet handig). Herhaal dus ajb je vraag onder je oude account (en geef alle relevante info even meteen). Deze account doe ik namelijk op slot, zie je mail die je er zo over krijgt :)

Edit: vergeet dan natuurlijk niet FAQ Forumgedrag en SA Policy onder het kopje beleid even door te nemen :)

[ Voor 24% gewijzigd door F_J_K op 09-04-2004 00:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.