Toon posts:

[Win2000] wachtwoord uilezen of rechten krijgen.

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem, eigelijk mijn vader. Mijn vader is kapitein op de grote vaart, op het schip waar hij op het moment op vaart heeft hij een nieuwe pc gekregen om zijn administratie op te doen. Wat is nu het geval, er is vanuit Nederland een nieuwe pc overgekomen met Windows 2000 Pro erop. Echter een of andere malloot binnen het bedrijf heeft deze geheel voorzien van rechten, mijn vader kan dus niks installeren of veranderen en hij kan niet op het netwerk aangesloten worden omdat ze de netwerkkaart uit hebben gezet. :( Mijn vader heeft ook niet het recht op de pc om de netwerkkaart aan te zetten. Ik heb al gezocht om het admin wachtwoord te achterhalen en daar heb ik een programma voor gevonden wat goed werkt. Dus dat programma via zijn mobiel overgepompt. Nu kan hij het programma wel opstarten maar niet laten draaien doordat hij weer geen rechten heeft. Heeft iemand een idee hoe je het wachtwoord nogmeer kan uitlezen worden of hoe mijn vader rechten kan krijgen. En in iedergeval de netwerkkaart aan kan zetten. want dan kan hij er teminste wat meer mee :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even bellen met degene die je PC gelevert heeft - die heeft ongetwijfeld een oplossing - aan het omzeilen van restricties werken we niet mee op GoT :)

Verder - uit dit topic kan ik erg moeilijk halen wat je zelf al geprobeert hebt :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:50

momania

iPhone 30! Bam!

Neem even [rml][ XP] Wachtwoord kwijt van admin - hoe te veranderen?*[/rml] door aub.
Daar had je deze link kunnen vinden: http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html

Is een tooltje om het administrator password te resetten. :)

Het achterhalen van passwords doen we niet aan, resetten wel. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door momania op 08-04-2004 23:34 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.