Toon posts:

[XP] Probleem printer onder usb*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een hp all in one gekocht maar zat een avond te prutsen om dat ding geinstalleerd te krijgen zonder enig resultaat. Bleef telkens hangen op de driver cq usb poort.

Vandaag deze omgeruild voor een Canon SmartBase MP390 en ook hier lukt het niet om deze op mijn Fujitsu Siemens Scaleo 600 te hangen. Hij ziet wel dat er een nieuwe printer aahangt maar de drivers lust ie niet. Hij wilt de printer gewoonweg niet herkennen. Wel zeker 100 verschillende opties geprobeerd.

Als ik nu die printer op een laptop of andere pc probeer te installeren is het allemaal geen probleem en loopt de printer als een zonnetje dus ergens ligt het probleem aan de hardware of sofware van de pc waar ie uiteindelijk aan moet komen hangen.

Iemand nog tips of suggesties.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:08
Heb je wel EERST de drivers geïnstalleerd en pas de printer aangesloten als er een dialoogvenster komt waarin staat dat je dat moet doen?

Verwijderd

Topicstarter
ddc schreef op 08 april 2004 @ 23:17:
Heb je wel EERST de drivers geïnstalleerd en pas de printer aangesloten als er een dialoogvenster komt waarin staat dat je dat moet doen?
uiteraard...conform volgens het boekje..zoals ik al zei..op 2 andere systemen werkt het prima...alleen op de mijne niet :(

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Al eens alles van dat toestel bij apparaatbeheer weggegooid. Nieuwste driver van de fabrikant al geprobeerd, en inderdaad eerst driver geinstalleerd.

Wat zegt de eventlog, soms errors ermee ?
Andere usb poort geporbeerd, probleem bv ivm met usb 1 of 2 ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Topicstarter
Tomsworld schreef op 08 april 2004 @ 23:19:
Al eens alles van dat toestel bij apparaatbeheer weggegooid. Nieuwste driver van de fabrikant al geprobeerd, en inderdaad eerst driver geinstalleerd.
Yes, al diverse keren herhaald.
[
Wat zegt de eventlog, soms errors ermee ?
Andere usb poort geporbeerd, probleem bv ivm met usb 1 of 2 ?
Logboek geeft aan: Kan document Testpagina, afkomstig van gebruiker, niet afdrukken. De volgende Win32-foutcode is gegenereerd door de afdrukprocessor: 63 (0x3f).

aan en ik heb inmiddels 6 usb poorten geprobeerd, zowel 1 als 2.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 23:27 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welk OS hebben we het hier over dan kan ik dat in je topic titel zetten - zie hierover ook de Windows Operated Systems Policy :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 08 april 2004 @ 23:49:
Welk OS hebben we het hier over dan kan ik dat in je topic titel zetten - zie hierover ook de Windows Operated Systems Policy :)
excuus.. Windows XP met ingebakken SP 1

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit :)
Pagina: 1