Toon posts:

control panel niet te openen na virusinfectie *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vraagje
sinds ik vandaag een melding kreeg van een virus op mijn pc (die gelijk verwijderd is) kom ik mijn apparaatbeheer niet meer binnen. Ook o.a. het "ad/remove software is niet meer te openen. iemand een idee hoe dit is op te lossen.

bij voorbaat dank.

ps het betreft hier windows xp pro (english)

thanx so far
de pest is dat het meerdere virussen zijn geweest waarschijnlijk.
windows geeft wel aan dat er bestanden zijn gewijzigd door onbekende bestanden - en vraagt om de originele cd rom die ik even niet heb. - is het een oplossing om deze te gebruiken om de originele bestanden terug te zetten?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 23:41 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GOT :Y)

Het is erg nodig om wat meer info te geven; welk OS, welk virus, welke foutmelding?

Nu weet ik dat deze vraag al vaker is gesteld & beantwoord, maar dit is moeilijk nazoeken wegens Search tijdelijk 'stuk' - je zou toch even kunnen checken. Ondertussen verplaats ik je vraag van forum 110 naar Beveiliging & Virussen en pas ik de topictitel iets aan (alleen 'probleem' zegt weinig ;) )

Omdat je nieuw bent: het is wellicht handig om ook FAQ Forumgedrag en in het forum waar je post enig sticky topic (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) te lezen, hier is vaak al relevante info te vinden :)
Anyhow: hou je vast, we gaan naar de buren.

edit:
Oeh, ik ben traag 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 08-04-2004 23:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Vermoedelijk heeft het virus wel wat wijzigingen in je register kunnen doorvoeren, voordat het herkent werd en verwijderd.
De exacte naam van het virus is natuurlijk essentieel in dit geval ;)