Ik heb een week geleden mijn computer samengesteld en geinstalleerd met de laatste updates en drivers. Hij bestaat uit:
-asus mb p4p800-vm
-grafische kaart van asus 9600xt/tvd
-2 * dane elec geheugen 512Mb PC3200
- ect
Ik heb de volgende grafische problemen:
- Het afspelen van dvd met windows mediaplayer geeft aan"Kan momenteel geen dvd-video afspelen. Probeer het aantal weergegeven kleuren op de monitor te verminderen of de beeldschermresolutie te verlagen. Klik voor aanvullende oplossingen op Meer informatie om naar DVD-probleemoplossing te gaan.". Dit geeft ook geen oplossing. Power dvd werkt wel.
- Bij het spelen van spelletje keert hij na een tijdje spontaan terug naar het bureaublad(niet echt stabiel.
- Bij sommige games start hij niet op
Wie kan mij helpen?
-asus mb p4p800-vm
-grafische kaart van asus 9600xt/tvd
-2 * dane elec geheugen 512Mb PC3200
- ect
Ik heb de volgende grafische problemen:
- Het afspelen van dvd met windows mediaplayer geeft aan"Kan momenteel geen dvd-video afspelen. Probeer het aantal weergegeven kleuren op de monitor te verminderen of de beeldschermresolutie te verlagen. Klik voor aanvullende oplossingen op Meer informatie om naar DVD-probleemoplossing te gaan.". Dit geeft ook geen oplossing. Power dvd werkt wel.
- Bij het spelen van spelletje keert hij na een tijdje spontaan terug naar het bureaublad(niet echt stabiel.
- Bij sommige games start hij niet op
Wie kan mij helpen?