Toon posts:

Vage iets met Directx 9b en IIYama prolite 431S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hee

ik heb nu dus een vette bak met alles d'r op er d'r aan, maar er ik heb iets vaags ontdekt: Als ik op alt-f5 druk, dan gaat m'n monitor heel ff uit, en later springt ie weer aan (3 seconden nadat ie uitgegaan is ofzo). Nou zou je denken, boeiuh nul, maar in Borland C++ is alt-F5 de quick debug knop en dat is dus een beetje onhandig...

Iemand hetzelfde probleem (gehad) ?

oja m'n specs, misschien handig:

Athlon 64 3200+
Sapphire Radeon 9800 XT
IIyama prolite E431S
directx 9.b

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor het brakke nederlands in het hierbovenstaande bericht ;)

Verwijderd

Hee grappig, dat heb ik dus ook. Iilyama vision master PRO 413. Ik denk dat je in de drivers een toets combinatie aan moet passen.

Verwijderd

Topicstarter
in welke drivers? van m'n monitor?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 22:15:
in welke drivers? van m'n monitor?
Ik ben nu ook even zelf aan het kijken, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Waarschijnlijk zit deze functie ingebakken in de videokaart drivers.

Edit:

Ik ben er inmiddels achter gekomen. Ga naar beeldscherm --> geavanceerd --> weergaves --> en dan moet je de sneltoets "tussen beeldschermen schakelen" veranderen naar een combinatie die jou wel uit komt.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 22:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmzzz... hij blijft het doen. Ik kan wel instellen dat bijvoorbeeld alt f1 tussen beeldschermen schakelt, maar dan blijft alt-f5 dat net zo goed doen, heb jij dat ook?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 23:06:
hmzzz... hij blijft het doen. Ik kan wel instellen dat bijvoorbeeld alt f1 tussen beeldschermen schakelt, maar dan blijft alt-f5 dat net zo goed doen, heb jij dat ook?
Nee ik heb het opgelost hiermee terwijl ik precies hetzelfde "probleem" had. Ik heb CTRL ALT E gekozen ofzo. En dan functie overschrijven (je krijgt een waarschuwing ofzo).

Verwijderd

Topicstarter
oh laat maar, ik heb het al opgelost...

thanx!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-06 10:42
hey petekneet, wat zijn jou scores in 3dmark03 ?

ik haal maar 3916 met de volgende specs :

Athlon 64 3200+
MSI K8T800
1024 mb corsair 400 mhz cas 2
1x raptor WD 36 GB 10.000
2x maxtor 80 Gb raid -o
Asus radeon 9800XT
Audigy 2

niet echt goed volgens mij, en ik heb net alles geinstalleerd :(

Specs

Pagina: 1