Ik heb dus het volgende probleem, ik heb mijn PC via een composiet kabel verbonden met mijn TV toestel (dus met behulp van zo een scartplug). IK heb een geforce 3 ti 200 als videokaart en van zodra ik "TV" als output kies bij mijn instellingen schakelt mijn monitor zich automatisch uit en komt het beeld wel op mijn TV scherm tevoorschijn. Het probleem is dat die TV een verdieping lager staat dan mijn PC en dat het nogal vrij moeilijk is om een dvd te starten als je op een uitgeschakelde monitor zit te staren
Nu was mijn vraag wat kan ik doen zodat ik zowel beeld heb op mijn monitor als op mijn TV, zodoende dat ik die film kan opstarten.
Ik heb bij mijn videokaart geen instellingen om het beeld te clonen of zoiets, waarschijnlijk moet ik nog iets extra daarvoor installeren maar welk programma/drivers ?
Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds met de standaard drivers werk die hier op mijn systeem geinstalled stonden dus ik heb niet de laatste nieuwe.
Ik weet dat er zoiets bestaat als tvtool en dat je daarmee ook kan clonen maar dat werkt alleen wanneer je monitor werkt @ 50 Hertz en dit ondersteund mijn monitor niet dus die oplossing is volgens mij uitgesloten.
Ik heb de grote tvout faq ook al eens doorgenomen en daar vernam ik iets over nview of dualview maar veel wijzer ben ik daar ook niet uit geworden.
Moet ik mss dit programma installeren : nview dualdisplay vanop de nvidia site
Ik moet wel zeggen dat ik een echte n00b ben inzake videokaarten en dergelijke
Alvast bedankt voor de hulp
Greetz RaPMaN
Nu was mijn vraag wat kan ik doen zodat ik zowel beeld heb op mijn monitor als op mijn TV, zodoende dat ik die film kan opstarten.
Ik heb bij mijn videokaart geen instellingen om het beeld te clonen of zoiets, waarschijnlijk moet ik nog iets extra daarvoor installeren maar welk programma/drivers ?
Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds met de standaard drivers werk die hier op mijn systeem geinstalled stonden dus ik heb niet de laatste nieuwe.
Ik weet dat er zoiets bestaat als tvtool en dat je daarmee ook kan clonen maar dat werkt alleen wanneer je monitor werkt @ 50 Hertz en dit ondersteund mijn monitor niet dus die oplossing is volgens mij uitgesloten.
Ik heb de grote tvout faq ook al eens doorgenomen en daar vernam ik iets over nview of dualview maar veel wijzer ben ik daar ook niet uit geworden.
Moet ik mss dit programma installeren : nview dualdisplay vanop de nvidia site
Ik moet wel zeggen dat ik een echte n00b ben inzake videokaarten en dergelijke
Alvast bedankt voor de hulp
Greetz RaPMaN