Ik was iets aan t kijken vanaf m'n sony videorecorder (slv-e80) wat ik met LongPlay (LP) had opgenomen; dit is jaren goed gegaan. Ineens begon het beeld zeer veel storingen te vertonen en z/w beeld. Ik kwam er later achter dat m'n LP functie de geest had gegeven omdat ik met SP (standard Play) opgenomen programma's nog wel kan opnemen/afspelen in redelijke kwaliteit.... redelijk, omdat de ene keer gaat t wel goed zonder ruis en storing en de andere keer weer met veel ruis en storing.... het een heeft dus met t ander te maken.
Wat is hier nu kapot? de centrale lees/schrijf kop of moet ik t echt in de aansturing en/of software van de video zoeken?
Ik heb nu een gloednieuwe sony slv-se737 (smart engine) video tot mijner beschikking maar ik heb t idee dat ie slechter opneemt dan m'n oude video deed; je ziet duidelijk dat t beeld wat fletser is en korrelig terwijl het tunersignaal vlijmscherp is.... ik gebruikte hierbij dezelfde band waarop de oude wel scherp opneemt... moet ik dit nog afstellen ofzo?
Met dank!
Wat is hier nu kapot? de centrale lees/schrijf kop of moet ik t echt in de aansturing en/of software van de video zoeken?
Ik heb nu een gloednieuwe sony slv-se737 (smart engine) video tot mijner beschikking maar ik heb t idee dat ie slechter opneemt dan m'n oude video deed; je ziet duidelijk dat t beeld wat fletser is en korrelig terwijl het tunersignaal vlijmscherp is.... ik gebruikte hierbij dezelfde band waarop de oude wel scherp opneemt... moet ik dit nog afstellen ofzo?
Met dank!