Toon posts:

gezocht? programma om fonts gedeeltelijk in te laden

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik ben graficus, heb heb zo'n kleine 1500 Fonts
nu is mijn vraag bij het laden van grafische applicaties moeten al die fonts geladen worden. (bestaat er soms geen programma waarmee ik die fonts kan catalogeren in genre en soort per soort kan laten inladen )

vb : fantasie- of classic fonts etc ...

alvast bedankt voor de snelle reacties, ohja onder windows applicatie. :-)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De eerste vraag is natuurlijk: heb je zelf al gezocht? Als je namelijk in google de keywords: "font manager" kom ik genoeg programma's tegen die datgene kunnen doen wat jij wilt. Of voldeden deze programma's niet aan je eisen?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er zo verschillende gevonden, maar ik wou gewoon eens weten welke jullie zoal gebruiken wat de pro's en contra's zijn. goeie ervaringen en slechte ervaringen.

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
Ik gebruik de voorloper van deze , werkt erg goed en makkelijk (zelf groepen maken etc.. instal/uninstall fonts).

http://www.bitstream.com/...rs/fontres/win_index.html

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Adobe Typemanager :)

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Inderdaad Type Manager, en ben sinds vandaag Extensis Suitcase aan t testen. Dit zijn geen pakketten voor de amateur, maar je vertelt dat je graficus bent. Dat zit dan wel goed. Freebie TTF speeltjes tellen niet mee! Typograf en Font Expert vond ik ook wel aardig. Suitcase ben ik erg over te spreken.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

Extensis is de enige die aan jouw verwachtingen gaan doen als graficus. Adobe Type Manager is achterhaald.

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07-2025
Geen idee of je op mac of windows werkt, maar... er zit een goede fontmanager in OS X, vanaf versie 10.2 geloof ik. Kan hetzelfde als Suitcase en kost geen drol.
Tis nog vroeg laten we maar zeggen O-)

[ Voor 14% gewijzigd door RèLF op 09-04-2004 10:46 ]

Obviously you're not a golfer

Pagina: 1