Toon posts:

Toshiba Notebook: hapering van muis probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Toshiba M30.. splintertje nieuw en werkt perfect op een paar dingen na en ik word er gek van!!

ik heb een Qware draadloze optic muis, maar het probleem is er ook als ik de muispad van mijn notebook gebruik:

als ik ergens op klik moet ik nondejuu 10000x klikken wil ie em pakken, en als ie em pakt dan blijft ie hangen.. sleep zo elke keer een knopje mee en dan zegt ie dat ie dat niet kan .. nee tuurlijk niet.. wil ik ook niet, ik wil 1 keer klikken.. is blijkbaar een onmogelijke taak voor een notebook van 1800,00 euro!!

wie helpt me met dit probleem en zijn er tools die ik kan gebruiken om mijn notebook eens te checken of alles wel lekker zit??

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:32

Kroontje

...

Bij die Toshiba's zit zo'n mooie RestoreDVD. Wanneer je er nog niet veel data en programma's hebt opstaan, restoren die hap.. Is ook zo gebeurd..

P.S. Misschien wel een lompe oplossing, maar waarom een uurtje prutsen als je binnen 15 minuten een restore kan draaien..

[ Voor 34% gewijzigd door Kroontje op 08-04-2004 21:14 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
als je em net gekocht heb zou ik er gewoon mee terug gaan, je hebt dan toch nog garantie

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:25
eh, kan het niet aan je muis liggen?

Heb je daar de drivers van geinstalleerd? Een andere muis geprobeerd? Zowel op usb als ps/2 getest?

Verder is meer info altijd hading, bv het OS en specs van je laptop....

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-05 05:19
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 21:10:
ik heb een Toshiba M30.. splintertje nieuw en werkt perfect op een paar dingen na en ik word er gek van!!
Lees eens de FAQ en pas je ook eens aan aan de regels van GOT !
En verzin ook gelijk een nuttige topic titel en schop dan een modje om deze door te laten voeren !

-

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02-2025

Schapie

Bleh...

Gebeurt het ook als de muis nog aan je laptop zit verbonden
Probeer het anders een zonder die muis er aan dus muis er af opnieuw opstarten nog eens proberen

No signature found

Verwijderd

Topicstarter
topic titel:

hapering van muis probleem

OS = XP Home
Centrino processor 1,6Ghz
512Mb intern

probleem blijft ook wanneer muis eruit is, muis erin, zonder muis muispad .. het probleem blijft.. drivers zijn geinstalleerd ja

geen tooltje dat je notebook / os/ pc doorspit of alles goed loopt?
Pagina: 1