Om mijn brakke BeWAN PCI ADSL-modem te vervangen (en om makkelijker mijn verbinding te delen tussen mijn twee PC's) heb ik een Alcatel Speedtouch Home op de kop getikt. Volgens de gids op ADSL-Tweak heb ik die geupgrade tot een Pro. Vervolgens kan ik de PPTP-verbindingen en de bijbehorende Phonebook-entries zonder problemen verwijderen, maar toevoegen, homaar. Ik heb het via de HTTP-interface en via telnet geprobeerd, maar telkens als ik probeer een entry aan het Phonebook of waar dan ook probeer toe te voegen, krijg ik de error "Failed to create address entry".
Op ADSL-Tweak heb ik niets hierover kunnen vinden. Op GoT heb ik via Google een topic gevonden dat hierover ging maar daarin is geen antwoord gegeven. De search van GoT zelf lijkt niet te werken ofzo, want zelfs zoeken op "speedtouch" levert 0 resultaten op...
Uh, Help?
Op ADSL-Tweak heb ik niets hierover kunnen vinden. Op GoT heb ik via Google een topic gevonden dat hierover ging maar daarin is geen antwoord gegeven. De search van GoT zelf lijkt niet te werken ofzo, want zelfs zoeken op "speedtouch" levert 0 resultaten op...
Uh, Help?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.