[XP] Geluids probleem!

Pagina: 1
Acties:

• nastydog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-01 08:19
Hallo ik heb sinds een klein uurtje het volgende probleem mijn geluid hakkelt,stotterd of herhaalt zich het is maar net wat tie doet op het moment! :?
Als ik een mapje opent in verkenner dan hoor je normaal een klikje nu ik hoor ik er een stuk of 10 heel snel achter elkaar en met muziek hoor lijkt het net alsof tie blijft hangen maar hoogst waarschijnlijk doet tie hetzelfde als met het openen van een mapje!
En mag je dus zelf wel raden wat er dan gebeurt! :(
Vanmiddag had ik het probleem dus nog niet , ik heb ook mijn geluidskaart opnieuw geinstaleerd en dat mocht niet baten!!!

Wie heeft het zelfde probleem ooit gehad of heeft een sugestie hoe ik dit het beste kan oplossen? _/-\o_ ( en A.U.B. niet te snel met het antwoord komen , nieuwe geluidskaart kopen!!! ;) )

Alvast bedankt voor de komende reacties.

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-06 08:50

blizt

Wannabe-geek

Hoeveel geheugen zit er in je bakkie? Andere sysspecs? Heb je soms iets stoms gedaan in de tussentijd? :P
Al een andere geluidskaart geprobeerd? Andere boxjes misschien?

United we stand, and divided we fall

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Check eens of je IDE apparatuur wel op een (ultra) DMA modus draait?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• nastydog
Nee ik heb niks stoms gedaan volgens mij!
Ik draai met een msi k7t turbo met een amd athlon 1400 Mhz.
Ik heb er 384 mb geheugen in zitten dus daar zal het denk ik niet aan liggen.
En zoals ik al zei hij draaide vanmiddag prima.

En om op het ide vraagje te reageren , ik heb het effe nagekeken en ja alles staat op Ultra dma!

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-06 08:50

blizt

Wannabe-geek

nastydog schreef op 08 april 2004 @ 21:03:Ik heb er 384 mb geheugen in zitten dus daar zal het denk ik niet aan liggen.
Zeg dat niet te hard, zeker als we 't hier hebben over pc100/pc133 is dat niet zo heel veel voor XP, als je dan ook nog 'ns *weet-ik-hoeveel-processen* draait....
Wat me doet denken: al gescand @ spyware ofzo? :)

United we stand, and divided we fall

• nastydog
Ik draai al een half jaartje XP home zonder problemen dus denk ik niet dat het een geheugen probleem is , mits er natuurlijk 1 module brak geworden is! :)
maar ik heb effe ad aware 6.1 gedraaid en die heeft niets gevonden!
Maar bedankt voor de tip het had het wel kunnen zijn natuurlijk. :*)

• nastydog
Hallo jullie kunnen stoppen met meedenken!!!
Ik ben er met toeval achter gekomen dat het met cool edit pro 2.0 te maken had hij had wat standaard instellingen gewijzigd! waarvoor daar ben ik nog niet achter maar daar hoop ik achter te komen na de nieuwe instalatie.

In iedergeval bedank ik iedereen die meegedacht hebben voor een oplossing!!! _/-\o_

Groetjes van Nastydog.
Pagina: 1