Toon posts:

ms-6309 maximale snelheid processor?????

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello there,

Ik heb een andere mobo op de kop getikt. Nl een ATX VA 5 MS-6309. Nu ben ik op zoek naar een geschikte processor. Er staat in het boekje (ja ja met boekje) :*) tot 1 Ghz en hoger. Kan ik hier nu rustig een 1.2 Ghz processor indrukken zonder extreme koeling?? Graag jullie advies hierover. En als iemand toevallig nog een processor heeft liggen voor een mooie prijs graag even een reactie op blaat@blaat _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 08-04-2004 20:32 ]

• Vampier
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04-2015

Vampier

poke-1,170

"tot 1 Ghz en hoger" :?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens op de website van MSI :) Om het jou makkelijker te maken staat in de FAQ van dit subforum een direct-link. In ieder geval is dit niet de manier om van GoT gebruik te maken (zonder vooronderzoek een topic openen). Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en de bijbehorende onderdelen. Tip: lees voortaan de tekst bovenaan [New Topic] eer je een topic opent. Daarin staat een beknopte samenvatting wat je allemaal zou/moet doen B)

Overigens is het niet zo slim om je mailadres overal rond te spammen, zo wordt je adres door spiders opgepakt en komt het in een spamlist terecht. Dat wil je echt niet ;)

[ Voor 37% gewijzigd door BalusC op 08-04-2004 20:33 ]

Dit topic is gesloten.