[ICQ]werkt hun SMS service nog wel??

Pagina: 1
Acties:

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-08 20:50

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
kheb sinds jaren weer eens ICQ gedownload omdat ik wist dat je via ICQ gratis SMS-jes kon sturen, maar nu zegt ie dat het netwerk niks kan verzenden.

is het echt ff tijdelijk of doet die service het gewoon niet meer??

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 11:59

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Destijds verzonden zij via de zuidafrikaanse provider MTN, die door alle nederlandse providers (en veel andere buitenlandse providers) aan banden is gelegd, omdat er misbruik gemaakt werd van deze diensten. De dienst zelf doet het misschien dus nog wel, maar je kunt er helaas al een paar jaar niets meer mee naar nederlandse mobieltjes sturen.

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
belachelijk is dat

omdat iemand een gratis service aanbiedt via het buitenland moet het maar aan banden gelegd worden. het leven is al zo goedkoop

:(

thanks iig

[ Voor 5% gewijzigd door Naboo op 08-04-2004 19:23 ]

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 11:59

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Tja, internationaal SMS verkeer wordt tegen hetzelfde tarief aangeboden als nationaal, omdat de providers er vanuit gaan dat er zowel sms-jes van als naar een provider gaan/komen. Bij MTN was dit niet bepaald het geval, voor ieder sms-je dat naar hen toe ging van provider X kwamen er doorgaans zo'n 100.000 binnen... Dat kan financieel niet uit voor deze providers, en daarom zijn er afspraken gemaakt dat enkel de echte (betalende) klanten van MTN nog sms konden versturen naar deze providers...

Je kunt niet altijd voor een duppie op de eerste rij zitten, en als Zelfstandig ondernemer (volgens profiel) zou ik toch verwachtten dat je dit soort bedrijfslogica zou kunnen begrijpen (NOFI).

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34

Kvn

Ik heb tot voor kort ( 2 weken ofzo ) toch een hele tijd weer kunnen versturen.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik geloof dat een aantal telefoonbedrijven het nog wel toelaten. Telfort deed het een tijd geleden ook nog, terwijl de meeste andere het geblokeerd hadden.

🌞🍃

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
Kippenijzer schreef op 08 april 2004 @ 19:28:
Tja, internationaal SMS verkeer wordt tegen hetzelfde tarief aangeboden als nationaal, omdat de providers er vanuit gaan dat er zowel sms-jes van als naar een provider gaan/komen. Bij MTN was dit niet bepaald het geval, voor ieder sms-je dat naar hen toe ging van provider X kwamen er doorgaans zo'n 100.000 binnen... Dat kan financieel niet uit voor deze providers, en daarom zijn er afspraken gemaakt dat enkel de echte (betalende) klanten van MTN nog sms konden versturen naar deze providers...

Je kunt niet altijd voor een duppie op de eerste rij zitten, en als Zelfstandig ondernemer (volgens profiel) zou ik toch verwachtten dat je dit soort bedrijfslogica zou kunnen begrijpen (NOFI).
zeg lieve schat, ICQ biedde die service toch? wat kan mij dat nou schelen hoe het in elkaar steekt

en zeg nou zelf, als echte Hollander zorg je toch altijd dat je voor een duppie op de 1e rij zit?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Werkt idd nog prima voor Telfort nrs.. Rest is naadje geloof ik :)

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

KPN nummers ontvangen de SMS'jes in ieder geval niet meer volgens mij, de laatste keer dat ik dat probeerde gaf ICQ aan dat het bericht wel goed verzonden was..maar er kwam nooit iets aan.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

DE.50 schreef op 08 april 2004 @ 19:50:
[...]

zeg lieve schat, ICQ biedde die service toch? wat kan mij dat nou schelen hoe het in elkaar steekt

en zeg nou zelf, als echte Hollander zorg je toch altijd dat je voor een duppie op de 1e rij zit?
Vaak is het waarom veel interessanter dan een kort antwoord op je vraag :) Met dit soort reacties nodig je mensen in ieder geval niet echt uit om je in het vervolg te helpen.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1