[gfx]Multitexture aan= zwarte vlakken en "naden"

Pagina: 1
Acties:

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-04 09:54
Ik heb een Hercules 9200 gekocht toen ik men PC samenstelde in afwachting van de nieuwe chipsetreeks.

Nu heb ik een spel,IL2 sturmovik :forgotten battles met de Aces expansion pack.
Ik heb dit probleem(die zwarte "naden" en vlakken) allen als multitexture aanstaat. Maar in het spel's setupwizard kan je ofwel bij :Graphics, "Costum" of een kaart kiezen

ik koos nu de 8500/ 9000 kaart omdat 9200 er niet tussenstond en 9200 eigenlijk een 9000 is maar met een hogere kloksnelheid vermoedt ik.

De kaart is nooit overclocked gewest en ik draai openGL als renderer
De settings zijn :
*in het spel:
1024x786 op 32bit kleuren
en als aparaatinstelling
anti alaising 2x aangezet en anisotropic filtering niet aan(op application)

Wat kan ik nu doen om dit te verhelpen?

Ik ga anders nu eens met de 4.4 catalyst drivers proberen maar ik denk niet dat het verschil zal geven

dank bij voorbaat,Razer

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Misschien dat het door de aliasing of anistrophic filtering komt, had ik bij NFS:U ook, tot ik het uitzette...

• Entity_Razer
ok
4.4's nu geinstalleerd,ga nu ff testen

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• Entity_Razer
nope,nix niente nada rien :)

Geen verschil tussen aan of uit.
maar de 9200,kan die multitexturing aan? ja toch? want in D mark 2003 draait die het ding goed en nu niet.
Het rare is ook dat de grond het heeft,niet de vliegtuigen of andere objecten,neenee de grond.

En het zijn de naden letterlijk vanwaar d e groundmeshes aan elkaar"kleven"