Toon posts:

Bij vastlopen systeem blokjes toch behouden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Blijven de blokjes die je gemaakt hebt met RC5 toch behouden als je een vastloper hebt gehad, en een restart hebt moeten doen?

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-05 22:27
Er is een speciale optie waarin je een "recovery-file" laat bijhouden.... scheelt heel veel, zelf hebbik er al wel eens profijt van gehad, maar mijn systemen crashen niet veel ;)

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik de recovery optie presies vinden?

Verwijderd

optie 2 en dan 4. checkpoint file. gewoon een filenaam neerzetten.

voor OGR zou ik het niet aanraden. ben met d.net bezig om een bug hierin op te lossen. tot die tijd geen checkpoint file bij OGR gebruiken.

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-05 21:02
voor OGR zou ik het niet aanraden. ben met d.net bezig om een bug hierin op te lossen. tot die tijd geen checkpoint file bij OGR gebruiken.
wat is er mis mee dan? bij mij doet-ie het dacht ik...

Verwijderd

de bug is datna een crash in de checkpoint file een stub staat die half af is, maar deze staat ook nog in de gewone buff-in file.

als je dus crasht gaat hij eerst de inhoud van de checkpoint file controleren. daar vindt hij een stub. deze maakt hij af. en dan gaat hij door met de normale buff-in file. daar staat dezelfde stub (ook half af) en deze gaat hij weer afmaken.
beide stubs gaan naar d.net maar daar krijg je geen credits voor de 2e stub. en een OGR stub kan groot zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Dus, als ik laat maar zeggen de comp 24/7 aan laat staan, en dan ongeveer 3500 blokjes maak, en dan het systeem laat crashen ben ik ze allemaal kwijt?
aangezien ik nog geen restore file had aangemaakt!

Verwijderd

Op maandag 18 december 2000 00:38 schreef Tallman het volgende:
Dus, als ik laat maar zeggen de comp 24/7 aan laat staan, en dan ongeveer 3500 blokjes maak, en dan het systeem laat crashen ben ik ze allemaal kwijt?
aangezien ik nog geen restore file had aangemaakt!
Nee. Ligt aan je packetsize, maar stel nou dat je 32 blokjes per packet doet dan ben je die 32 kwijt. Elke packet wordt in je buff-out gesaved als ie af is.
Pagina: 1