Ik heb al eerder kennis gemaakt met Thundebird, het is best een leuk pakketje. Ik gebruik nu The Bat! wat erg fijn werkt. Ik gebruik dat vooral omdat als ik een bericht aan iemand stuur, ik automatisch al dingen kan invoegen.
Een template van mij ziet er bijvoorbeeld zo uit:
In Thunderbird zit ook een template optie, maar ik zie niets over variabelen zoals de naam van de ontvanger, en bij quote op welke dag de persoon iets schreef...
Nu vroeg ik mij af of er hiet een leuke tweak voor is, of dat iemand misschien een plugin hiervoor had geschreven. Op internet kom ik helaas niets tegen, dus ik ben bang dat het niet gaat werken, maar als laatste red middel probeer ik het dan hier nog even
Een template van mij ziet er bijvoorbeeld zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Hoi %TOFName, %Cursor Groet, %FROMFNAME Mail: %FromAddr MSN : %FromAddr ICQ : 68821143 web : www.pckennis.net |
In Thunderbird zit ook een template optie, maar ik zie niets over variabelen zoals de naam van de ontvanger, en bij quote op welke dag de persoon iets schreef...
Nu vroeg ik mij af of er hiet een leuke tweak voor is, of dat iemand misschien een plugin hiervoor had geschreven. Op internet kom ik helaas niets tegen, dus ik ben bang dat het niet gaat werken, maar als laatste red middel probeer ik het dan hier nog even
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)