Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Het nieuwe wapen tegen snelheidscontroles is nu de GPS locator.

Toen ik wat gelezen had over de manier waarop dit speeltje werkt bedacht ik me dat ik er misschien niet € 399 aan hoefde uit te geven, maar dat ik misschien met behulp van mn laptop en gps-muis in combinatie met een bepaald stukje software een soortgelijke functionaliteit kan genieten.

Is er iemand die weet of deze software bestaat en zo ja, waar deze te vinden is?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:18

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

iets doet me eigenljk denken aan: Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden , waarom: tis eigenlijk een criminele actie volgens de wet ;)

zie ook dit: http://www.dedigitalerevo...gina=hardware/geodesy.htm
tis dan wel over de verklikker, maar heeft te maken met hetzelfde onderwerp namelijk: het ontvluchten van ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Outerspace op 08-04-2004 16:18 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:33

Eboman

Ondertitel

Signature

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:22

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Soortgelijke dingen bestaan al

Morpheous - Geodesy
Quintezz - Locator

En er komt binnenkort nog een soortgelijk apparaat op de markt.

En vergeet niet de koppeling tussen TomTom 2.x en 3.x tsm overlay files waarin je POI's (Point of interest ) kan laden.

En van die POI files zijn er legio. Poi's over flitspalen, (waaronder op www.flitspaal.nu ).

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:25

bladebla

<Piéééép>

Er is veel leuke software beschikbaar voor de PocketPC/Palm. De beschikbare poi files kun je converteren naar andere formaten met het programaatje PoiEditor. Alleen voor de combinatie GPS/Laptop is naar mijn idee veel minder beschikbaar. Ik ken zelf MapSonic (ook voor Palm) en volgens mij ondersteunt Route 66 ook gps. De vraag is alleen of je dan poi's kan importeren.

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:52
outerspace schreef op 08 april 2004 @ 16:15:
iets doet me eigenljk denken aan: Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden , waarom: tis eigenlijk een criminele actie volgens de wet ;)

zie ook dit: http://www.dedigitalerevo...gina=hardware/geodesy.htm
tis dan wel over de verklikker, maar heeft te maken met hetzelfde onderwerp namelijk: het ontvluchten van ;)
navigatiesystemen, bv een palmtop met tomtom navigator zijn helemaal niet verboden. en het gebruiken van poi's met bv de snelheidscontroles ook niet.

ik gebruik zelf tomtom 2.24 met checkpoint. werkt perfect :) (tot een week geleden, checkpoint is offline ;( )

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Gezien de illegaliteit rondom het omzeilen van snelheidscontroles doe ik deze dicht :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.