Toon posts:

Nieuwe AMD64> welke opties?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik ben van plan om een AMD64 te kopen welke opties raden jullie aan? min budget ligt rond de 1500 euri, TFT is niet echt nodig voor mij....

- processor
- moederbord
- geheugen
- Hd ( SATA?)
- videokaart

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:34

voodooless

Sound is no voodoo!

www.tweakers.net/pricewatch

Als je zo weinig info geeft kunnen we je niet helpen...

Wat wil je ermee :?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:15

UTM

Voor jouwn vraag is een soort van FAQ gemaakt: CSL FAQ. Succes ermee

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Koop een Barebone, dan hoef je niet eens na te denken, dan kan er slechts 1 ding in.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij een nieuwe PC komen veel aspecten kijken, en veel van deze dingen kan je al zelf bepalen. Wat bijvoorbeeld een interessant moederbord is, kan je eenvoudig uitzoeken door reviews te lezen en te vergelijken. Zo kun je de performance vergelijken van verschillende moederborden met verschillende chipsets, en ook de features. Ik neem aan dat je niet een bord wil met talloze features, maar die hartstikke slecht presteert. ;)

In de CSL FAQ kan je vinden wat bij wat past. Zo kan je daar uitvinden welke chipsets er bij jou keuze horen, en welk type geheugen je moet nemen. Vervolgens kan je simpel op de frontpage zoeken naar de reviews. Ik raad je ook even door deze guide door te nemen.

Hier op GoT moet je, zoals je misschien al in de gaten hebt, iets meer doen voordat je een topic opent. Ik raad je ook aan even de netiquette nog eens door te nemen, zo krijg je een beeld van onze verwachtingen.

Dit topic is gesloten.