Scanner+printer voor foto's

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:06

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Welke scanner en printer zal ik aanschaffen voor het scannen en afdrukken van foto's??
De foto's komen soms ook van een digitale camera.

Nu ben ik niet zo heel goed thuis in deze wereld dus stel ik de vraag hier ff:
Stel ik ga voor HP, dan heb ik bijvoorbeeld de keuze uit een 720 of 880 (maximaal tot een 600,--). Zit hier veel verschil tussen?? behalve dan de paginasnelheid??
Of moet ik toch voor een Epson 750 photo?? of Lexmark Z51 gaan voor de beste kwaliteit/prijs verhouding (ook voor inktpotjes etc.)

Ik ga in iedergeval voor USB (beide apparaten).

En nu welke scanner, is het aan tebevelen om dan ook een HP te nemen, of maakt dat weinig uit? Wat is tegenwoordig een beetje de standaard bij de scanners?? 600*600*36bit??
Hoeveel gaat zoiets kosten (max 275).

Dus resume, welke printer/scanner combinatie met de beste prijs/kwaliteit/prestatieverhouding voor maximaal tegen de 875,-- ??

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 17:24
Koop in ieder geval een Epson 750, foto's net zo mooi als in de Playboy, if you know what I mean.
Verder erg goede scanners van canon en niet duur, info bij Dynabyte en fucking Vobis.

Good Luck

no comment

Verwijderd

Yeah, die Epson Stylus Photo 750 roelt als een tierelier.
Ben zeer :) met de mijne.
Koop in ieder geval een Epson zou ik zeggen.
EN vor scanners.... HP scnanners zijn altijd goed. Als je echt voor foto's scannen gaat enzo, heb je nix aan een scannertje van 125 piek ofzo. De Agfa Snaptouch stond deze maand in een computerblad, waren ze zeer over te spreken. USB en rond de 300 ballen dacht ik. Ik zou USB scanner kopen, Agfa of HP

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

die printer heb ik geen verstand van, maar die epson zal dus wel goed zijn.

voor scanners: koop een beetje een goede HP ofzo..dan heb je meer kwaliteit dan je printer uit kan printen en zit je dus altijd goed. Hmm..ik voeg eigenlijk niets toe, maar ik kan m'n bovenburen wel bevestigen. HP en Agfa.
suc6!

Verwijderd

zou Lexmark Z-51 kopen....redelijk goedkoop (450,-) fotokwaliteit...1200dpi (doet die hp720 niet..)

scanner: die agfa is heel goed ...of Canon 630u is usb en heel erg plat...heel plat...

HP usb scanners hebben externe voeding nodig..zoŽn pleuris grote adapter...Canon niet...alleen usb-kabeltje....

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Niet?
[Specs]

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:44

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Anders moet je ff in de C'T magazine neuzen, daar staan vaak uitgebreide printer testen in! ;)

Succes! :9

Whatever.

• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-05 18:58
Hey! Je weet dat ik een poosje terug met een zelfde soort vraag zat! Toen hebben we gekeken en waren we het er samen over eens dat de Epson de beste printers leveren voor foto's af te drukken!

Kortom in je eigen woorden: Het ligt eraan wat je wilt!

Wat de betreft de scanner is volgens mij niet zo heel erg belangrijk! Dit hangt uiteraard af van de keus die je maakt bij de printer. Je kunt namelijk wel een scanner kopen voor absurd hoge resoluties... maar je moet ze ook kunnen afdrukken! En met alle respect naar andere toe... ik heb zo'n dingetje van pak 'em beet 150 piekies en dat ding doet het perfect. Misschien niet zo snel maar hij maakt betere plaatjes als dat de printer af kan drukken....

Sjesus...

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

De nieuwe hp scanners staan bekend als een beetje fletse kleuren. De agfa 1212u en touch doen het ERRUG goed in de tests. 1212u is portrait versie en touch is landscape met 4 programmeerbare knoppen (lijkt wel een joystick). Die agfa touch is errug makkelijk te plaatsten door de vorm (ondiep rekje voldoet) en je epson ernaast. Ik zou ook gaan voor de epson! PS. geen epson scanners, ze zijn wel bliksemsnel maar de kwaliteit valt tegen (tenzij je de profesionele versie koopt ala 1500,-, NOT).
Pagina: 1