Toon posts:

[Xp] Willekeurige reboot van pc *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit op mijn pctje lekker te internetten gaan ineens mijn lampjes van mijn brander en dvd speler knipperen gaat ie ineens windows afsluiten en opnieuw starten .... en dat gaat zo maar door en door... heb al gescant net norton en mcafee heb ook de temps bekeken van mobo en cpu.. het enige waar ik aan twijfel is de power.. die kapt er mee de fan dan vlak voor dat ie gaat rebooten... daarna doet ie het weer.... maar ik heb dus geen idee waar het om gaat.. het is een cellie 1200 op een asus culc-2 mobo met 256 en winxp pro met sp1

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:24

UTM

Zoals je zelf zegt, kijk eens naar je voeding: Hoeveel watt is die?
offtopic:
Zou je aub . en , willen gebruiken, dat leest wat fijner ;)
lampjes van mijn brander en dvd speler knipperen gaat ie ineens windows afsluiten en opnieuw starten .... de fan dan vlak voor dat ie gaat rebooten... daarna doet ie het weer....
Zo uitgelegd duid het toch echt op een voedingsprobleem ja

[ Voor 85% gewijzigd door UTM op 08-04-2004 15:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar hij heeft het 2 jaar toppie gedaan het is een 300 watt voeding btw...

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 21:03

momania

iPhone 30! Bam!

Lijit mij idd ook meer een hardware probleem, dus Windows Operated Systems >> Processors, Mobo's & Geheugen incl title fix :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• bvk007
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-08 13:11
heb je toevallig net de nieuwe forceware of hoe heet dat ding van nvidia geinstalleerd, die geeft nl. bij sommige hardware combo's en winxp dat probleem.

Verwijderd

Topicstarter
nee hoor alles standaard... geen rare dingen geinstald qua drivers...

• Toby-One
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-06-2023
Kan je misschien meer informatie geven mbt. mobo ... voeding type etc. ?

Ik heb 3 dagen geleden een epox 8kha+ met chieftech voeding bij mij zien doorbranden :( ... Ik had zo ongeveer dezelfde dingen die jij noemt...
Pagina: 1