Beste GoT'ers
Ik ben aan de gang gegaan met Emule, en daarbij moest ik een paar poorten open zetten in mijn router, het betreft een Edimax router.
Nu volgt het probleem:
Ik heb van www.dutchemulefaq.tk de faq gelezen, en daar leggen ze uit dat je ff inlogd op de router (duh
) en dan naar General setup, en dan naar NaT en dan naar Virtual servers gaat.. Goed daar aangekomen zie ik een paar velden:
-Private IP- -Private Port- -Type (tcp/udp/both)- -Public Port- -Comment-
Goed ip adres ingevuld, maar dan komt het probleem.. Privat port en Public port.. WAT moet ik daar invullen? Op www.duchtemulefaq.tk hebben ze een mooi lijstje staan.. daar staat in:
Local Port: 4662 ----- (2e lijstje) Local Port: any
Remote Port: any ---------- Remote Port: 4662
Protocol: TCP ---------------- Protocol: TCP
Direction: Incoming --------- Direction: Outgoing
En zo zijn er nog meer van dit soort lijstjes..
Maargoed Ik kan dus geen 'any' invoeren, want het MOETEN verplicht getallen zijn, ik kan ook niet niks invullen.. verder heb ik een probleem met incoming en outgoing.. kan ik ook nergens invullen.. Helaas is de search op dit moment down, dus die heb ik even niet kunnen gebruiken, heb nog wel gegoocheld maar daar kon ik verder ook niet veel nuttigs vinden.. ook maten van mij wisten het niet..
Thx alvast..!
Ik ben aan de gang gegaan met Emule, en daarbij moest ik een paar poorten open zetten in mijn router, het betreft een Edimax router.
Nu volgt het probleem:
Ik heb van www.dutchemulefaq.tk de faq gelezen, en daar leggen ze uit dat je ff inlogd op de router (duh
-Private IP- -Private Port- -Type (tcp/udp/both)- -Public Port- -Comment-
Goed ip adres ingevuld, maar dan komt het probleem.. Privat port en Public port.. WAT moet ik daar invullen? Op www.duchtemulefaq.tk hebben ze een mooi lijstje staan.. daar staat in:
Local Port: 4662 ----- (2e lijstje) Local Port: any
Remote Port: any ---------- Remote Port: 4662
Protocol: TCP ---------------- Protocol: TCP
Direction: Incoming --------- Direction: Outgoing
En zo zijn er nog meer van dit soort lijstjes..
Maargoed Ik kan dus geen 'any' invoeren, want het MOETEN verplicht getallen zijn, ik kan ook niet niks invullen.. verder heb ik een probleem met incoming en outgoing.. kan ik ook nergens invullen.. Helaas is de search op dit moment down, dus die heb ik even niet kunnen gebruiken, heb nog wel gegoocheld maar daar kon ik verder ook niet veel nuttigs vinden.. ook maten van mij wisten het niet..
Thx alvast..!