Ik heb de Acer Aspire 1501 LMi AMD 3000+ ... besteld bij Beat-it voor maar 1176 euries. Weet er iemand al wat voor hardeschijf er nu eigenlijk in zit? 7200 toeren zie ik bij verschillende aanbieders staan n.l. Kan ik de laptop meteen opstarten? Wat is er al geinstalleerd? Zit de recovery erbij. Moet ik nog ergens rekening meehouden. Nou ik wacht rustig af tot de bel gaat hiero en ik eindelijk met mijn eigen ogen kan zien wat dit stukje speelgoed in huis heeft. Succes allemaal.
Waarom nu deze vragen? Dit zijn toch zaken die je vooraf uitzoekt?
Ik zou zeggen stuur een mail naar beat-it voor meer info omtrent je bestellingen.
Ik zou zeggen stuur een mail naar beat-it voor meer info omtrent je bestellingen.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Deze vraag had ik verwacht Appie. Natuurlijk heb ik dat gevraagd, maar deze werwezen mij naar de Acer site en daar staat alleen dat het om een 60Gig gaat en er staat niets over het aantal toeren.Appie_Pils schreef op 08 april 2004 @ 15:09:
Waarom nu deze vragen? Dit zijn toch zaken die je vooraf uitzoekt?
stel de vraag hier, of beter, lees het hele topic: [rml][ Ervaringen] Acer Aspire 150x notebook[/rml]
Ah, heb je al gedaan...
Hoezo twee topics dan...
DICHT AUB!
Ah, heb je al gedaan...
Hoezo twee topics dan...
DICHT AUB!
[ Voor 22% gewijzigd door voodooless op 08-04-2004 15:53 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Was een foutje. Maar nu ben ik nog niet veel wijzer dus wacht het wel rustig af. Bedankt in ieder geval.deepspace schreef op 08 april 2004 @ 15:51:
stel de vraag hier, of beter, lees het hele topic: [rml][ Ervaringen] Acer Aspire 150x notebook[/rml]
Ah, heb je al gedaan...
Hoezo twee topics dan...
DICHT AUB!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()