Toon posts:

reactie zeelandnet

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte abonnee,

Bedankt voor uw e-mail. ZeelandNet heeft inderdaad eind 2002 een aktie gehad waarbij de huur van het kabelmodem kon komen te vervallen. Hier heeft u niet aan meegedaan, zodoende is de kabelmodemhuur bij uw abonnement (terecht) blijven bestaan. Wellicht dat er in de toekomst opnieuw zo’n aktie komt, maar daar is momenteel niets over bekend.

Met vriendelijke groet,

ZeelandNet B.V.

R.P. van Eijkeren

Afdeling Customer Service

Kijk voor de meest gestelde vragen ook eens op onze helpdeskpagina's

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Alex de Witte [mailto:murdoch@zeelandnet.nl]
Verzonden: woensdag 7 april 2004 23:45
Aan: ZeelandNet Customer Service
Onderwerp: kabelmodem

ik heb een vraag.

ik heb nu al een jaar of 6 een abbo bij jullie lopen en ik geloof dat het 2 jaar is geleden dat jullie een actie hadden om nieuwe klanten te trekken en dat voor de reeds bestaande klanten de kabelmodem kregen en daar geen huur meer voor hoefde te betalen.

maar als ik op mijn pip pagina kijk zie ik nog steeds onder de kop finacieel huur kabelmodem staan voor het bedrag van €9,75

ik wil hier graag een uitleg over en stuur het mailtje nou niet terug met dat ik het naar een ander e-mail adres moet sturen maar dan sturen jullie mijn mailtje maar door als dat niet te moeilijk is voor jullie

mvg

alex

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:48

Khaine

Python liefhebber

Misschien moet je ff iedere naam censureren !!!!

Dit is wel heel slecht hoor !! Privacy ??? 8)7 8)7

Ontopic :

wat wil je hiermee bereiken ??

En wat wil je zeggen hiermee . Dat je niet mee hebt gedaan en dat je dat even wil melden ?

[ Voor 25% gewijzigd door Khaine op 08-04-2004 15:11 ]

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je bent dus ruim twee jaar te laat voor een actie en je vindt het raar dat je niet meer mee kan doen?

Wie is nu gek?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Psst, lees voortaan je mailtje eens door, voordat je hem stuurt :) Beetje asociaal, om op zo'n toon een mailtje te sturen, terwijl zij helemaal niets fout doen!

Verwijderd

Heren, denk aan het "replyen in slechte topics", ik kan zo snel even niet de link er bij toveren...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Deze doe ik bij nader inzien ook dicht. Het simpelweg copypasten van een mail waarmee je geen discussiepunt geeft, is niet echt wat we hier van een openingspost verwachten.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.