Toon posts:

FujitsuSiems bij MediaMarkt okee?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Ik heb een fijne pc gezien bij MediaMarkt. Stond ook in de Telegraaf vorige week:

FujitsuSiemens PIII866 DVD/CDRW

Weet iemand wat voor moederbord hier in zit? En chipset?

Of heeft iemand zelf een Fujitsu Siemens?

Ik hoor graag ervaringen hiermee!

Thnx!

Verwijderd

Mediamarkt zooi is meestal niet ZO goed, (goedkope shit erin) eerst kijken dus

Verwijderd

Topicstarter
Maar de hardware ziet er op papier wel goed uit:

CDROM 48speed
CDRW 8x4x32 Philips
DVD 12speed
40 GB HD
Geforce 2 MX tvOut
Onboard geluid (maar daar ros ik wel iets anders in)

Verwijderd

Ik heb totaal 2 FU.Si. gekocht bij de Mediamarkt. Ze waren niet alleen goedkoop, maar er zat ook nog wel fatsoenlijke hardware in. De eerste FU.SI. was met een normaal moederbord en een normale kast enzo. PII 400 toen der tijd. Met een seagate schijf, een ATI kaart, pc100 222 geheugen enz enz. Het ding werk nog steeds geweldig. Heb alleen het moederbord vervangen door een asus, maar dat moederbord wat erin zat werkte uitstekend en was superstabiel. Heb het zelfs gebruikt als server. Mijn tweese FU.SI. was ook een mooi apparaat, alleen was het een micro-board. Vondt ik wel minder. Tevens was het een kast met een 145 watt voeding. Beetje lower budget dus. Heb een nieuwe kast gekocht en een nieuw mammabordje en het kreng liep als een tierelier. Ik heb alleen maar goede ervaringen met FU.SI. van de Mediamarkt. Ik heb toevallig net het geheugen verkocht wat er toen inzat, en dat was PC100 222 wat enorm veel leek op een infineonchip stripje wat ik daar had liggen. En op 2 nummers na was alles precies hetzelfde. Dus lowbudget is het niet bepaalt.

Hopelijk heb je er wat aan.

Mzzl

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Ergens las ik dat er een biostar mobo inzit, ik weet niet of dat de F-S van A-H of mediamarkt is.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Topicstarter
Biostar, is dat betrouwbaar? Ik zag op hun website dat ze ook mobo's hebben met maar 2 pci sloten... Is minder natuurlijk

Verwijderd

Biostar is niets mis mee, alleem voor de grote massa vrij onbekend.

Verwijderd

M'n buurjongen heeft een Fujitsu Siemens P3-500 uit AH gekocht. Is redelijke ding met fatsoenlijke hardware, mobo was zelfs een Asus. Alleen wel zo'n baby-atx shit. Verder issie wel ok. Denk dat die van Media Markt wel te vergelijken is met deze.

Verwijderd

Ik heb een paar maanden geleden ook een FS bij MM gekocht, een PIII 750.
Ik heb absoluut geen problemen met de computer gehad en heb ze nu ook niet. De enige minpuntjes zijn de soms ietswat goedkopere onderdelen. Mijn moederbord, een Microstar, is wat beperkt, bv maar 1 isa-slot en maar 2 geheugenslots.
De muis heb ik ook moeten vervangen
Maar ik vind deze nadelen niet opwegen tegen de prijs die ze ervoor vragen.

Laterr

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 17 december 2000 23:34 schreef New-B het volgende:
M'n buurjongen heeft een Fujitsu Siemens P3-500 uit AH gekocht. Is redelijke ding met fatsoenlijke hardware, mobo was zelfs een Asus. Alleen wel zo'n baby-atx shit. Verder issie wel ok. Denk dat die van Media Markt wel te vergelijken is met deze.
Asus CUV4X-M (met VIA sjipset) voor de PIII denk ik..
En natuurlijk het standaard pakket software.
Easy CD creator, Works, ed..
Windows 98SE of ME, wat zeggen ze daar?

Heb hier een 733, bevalt goed. Alleen de koeler zuigt (met }:O 65'C was een beetje veel :( ).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Ik heb een 1 jaar bij de Media Markt op de computer afdeling gewerkt en In een Fujitsu siemens zit meestal een MSI mobo en soms Asus
in de Networks zit een Biostar mobo. Over het meestal zit er een seagate hd 5400 rpm in en ook wel WD. Meestal een ATI 32 mb kaart
Xpert 2000 ofzo. En geluid zit onboard. 2 pcies meestal geen isa ligt aan de serie en
een amr slot 2 dimm banken enzo brander is bij de fujitsu van PHILIPS en bij NETWORK van HP ummmm wat weten we nog meer Zijn leuke pcees voor wenag alleen het is micro atx board je en dat is jammer. Dus koop er een ander mobo bij en vraag of je geld voor degene die er inzit terug ken krijgen. Tis te proberen. :-)

Verwijderd

Voor WAVERIDER

Toen ik er nog werkte kon je de moboos makkelijk er uit schroeven en er een ander in zetten kweet niet hoe het nu is maar dat zal wel niet veranderd zijn loop morgen wel ff naar mm gaat k ff kijken voor je
kom er toch nog iedere dag plaats ik morgen wel een POST

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Ik typ nu op een FS pIII 866 van de MM.

Idd een biostar mobo.
[Edit]
GEEN biostar mobo maar een elitegroup pv6 nogwat moederbord
[edit]heb hem al opengehad;zag er netjes uit.
Samsung hdd
Samsung dvd
Stomme philips 8*4*32 brander (heel kieskeurig mbt tot merk cdr)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

En Via chipset op het mobo (geen isa, 3 dimm slotjes 2 bezet met ieder 128mb)
300 Watt voeding
Merk GF MX onbekend (reference bios en drivers)

Minpunten :
alle standaard min-punten die een oem pc heeft en
Geen reset knop?!
Klote brander (Fikt mijn freecoms 80 min cdr en mijn tdk 74cdr niet!)
Kast heeft geen uitneembare zij-panelen.

Pluspunten:
Niet de troubles van zelf bouwen
deze is niet duur ivm andere grote merken
Goede videokaart

[edit]
Trouwens als je echt geen verstand van pcs hebt dan moet je niet bij de media markt zijn. de eerste verkoper die ik wat dingetjes vroeg praatte grote onzin. gelukkig vond ik er daarna een met meer verstand en die wist er wel veel vanaf.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Royalpieter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 15:21
Ik heb dat laptoppie van de AH gekocht.(zie onder) Nog steeds tevreden mee!.Vooral de service is erg goed. Helpdesk is onder een normaal telefoonnummer snel te bereiken!

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

Verwijderd

Topicstarter
Even een bedankje voor alle goede tips. Ik heb die Fujitsu gekocht en ben errug tevreden...

Thanx 2 u all!

Verwijderd

Grappig, af en toe is het hier net een soap als je alles volgt van het begin tot het eind. Heel veel plezier met je nieuwe speeltje!!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zondag 17 december 2000 23:45 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]
Asus CUV4X-M (met VIA sjipset) voor de PIII denk ik..
nee een asus P2B-B
met BX chipset

Verwijderd

En nog is het niet afgelopen. Ik vermaak me kostelijk op het Tweakers net. Ga zo door mensen: Stel vragen, help elkaar en maak zo een betere wereld.

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op dinsdag 26 december 2000 23:04 schreef WaveRider het volgende:
Even een bedankje voor alle goede tips. Ik heb die Fujitsu gekocht en ben errug tevreden...

Thanx 2 u all!
Wave,

maakt jouw koelvan veel geluid? De mijne wel en ik vraag me af of dat wel helemaal normaal is?

Pagina: 1