[Modactie] Foto's van windows vastlopers

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Laatst had ik in fotografie een topic geopend met daarin de oproep voor foto's uit het dagelijks leven ,die mensen dus zelf op hun computer hebben staan.En met hun eigen camera's gemaakt hebben. De foto's die ik poste waren van internet maar puur als voorbeeld wat ik nu zocht.

( de topic waar het om gaat )

ReemF melde dat het wel in HK mag, maar daar mag in niet in posten . En in fotografie mag je toch een showcase openen?
Mijn vraag is dus nu, waar kan ik deze topic dan wel openen ? Want in HK mag ik niet posten dus. Of eventueel dit topic weer open als je van gedachten bent veranderd.

Ik had de desbetreffende mod al 2 keer gemaild maar deze reageerd niet, dus dan doe ik het maar hier. Hoop dat jullie begrijpen wat ik nu wil en mag het niet dan heb ik pech :Y) .

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

In Fotografie gaat het om de hobby fotograferen en alles daar omheen, grappige plaatjes/foto's die op internet staan horen daar niet bij.

[ Voor 8% gewijzigd door André op 08-04-2004 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Mijn vraag dan aan die mod waar wel? Want dat werd niet duidelijk. HK mocht wel maar daar heb ik geen toegang tot. Dus vroeg ik waar wel. Maar daar krijg ik geen antwoord op. Vandaar deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Hoi HerbyNL, ik had je mailtje gehad, maar helaas nog niet op kunnen reageren :) André beantwoordt al het eerste gedeelte van je vraag: waarom niet in Fotografie. Dat is omdat men daar serieus met Fotografie bezig is, en grappige/lollige plaatjes daar niet thuishoren, maar in HK.

En aangezien je dus geen HK toegang hebt, heb je helaas pech, en kan je het nergens op GoT kwijt op dit moment. Een optie zou zijn het op een ander forum te plaatsen, en netjes te wachten tot je de kans krijgt HK-XS aan te vragen :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Nou ja ok dan. :'( .... :P

Bedankt iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ok, dan is dit ook afgehandeld. Nog veel plezier verder op GoT :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.