Toon posts:

AMD loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn (overgeklokte) AMD k-6 400 @ 450 met 128 mb pc100 blijft maar vastlopen. Ik weet het niet meer... Met 64mb pc 133 loopt ie wel maar met 128 mb pc100 start hij wel volledig op maar zodra ik een applicatie open loopt hij vast. NIet meer voor of achteruit te krijgen. CoreV staat goed, HD getest, geheugenbank werkt (met 64 mb in ieder geval), temperatuur is ook ok. Iemand nog suggesties?

Mauritz

Ps. MOBO is van Octec, een Rhino MVP4-BKE met de nieuwste bios geladen....

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Zwaarder voeding.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

k6-2 -en zijn geen overklok wonders ( verre van zelfs ) ik denk dat ongeveer de helft van alle k6-2's over te klokken zijn tot 50 Mhz meer. Ik heb er zelf twee een 400 die niet op 450 wil en een 450 die niet op 500 wil. Dus dat die van jou ook niet wil, kan heel goed)

heb nu gelukkig een t-bird ( ook nog inderdaad, ik heb teveel puuters ) 800@1064 :P (9.5x110+2) om mijn overklokaspiraties toch nog tevreden te stellen.

Veel succes maar ik heb weinig hoop voor je

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is deze AMD wel over te klokken, hij doet met 64 mb namelijk helemaal niet moeilijk. Hij heeft het 4 maanden gedaan met die 64 mb pc133 erin. Trouwens ook met dezelfde voeding. Vreet die 128 mb dan zoveel meer stroom dat ik er een zwaardere voeding in moet hangen? Hangt nu 230V/50 Mhz in.....:9~

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik heb toevallig gisteren mijn K6-2 450 op 500Mhz gezet. In W98 krijg ik nu nog een Windows Protection Error op de netwerk kaart (zal wel aan de verhoogde pci-bus snelheid liggen) maar Linux doet het prima.
550Mhz ga ik van de week proberen met wat extra koeling. Daarvoor ben ik trouwens minder hoopvol gestemd.

Je hebt het voltage wel omhoog gegooid? Mijne draait nu 500Mhz met 2.5volt...

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Op maandag 18 december 2000 08:28 schreef Mauritz het volgende:
Volgens mij is deze AMD wel over te klokken, hij doet met 64 mb namelijk helemaal niet moeilijk. Hij heeft het 4 maanden gedaan met die 64 mb pc133 erin. Trouwens ook met dezelfde voeding. Vreet die 128 mb dan zoveel meer stroom dat ik er een zwaardere voeding in moet hangen? Hangt nu 230V/50 Mhz in.....:9~
Je geeft eigenlijk al zelf antwoord op je vraag he ?? ;) met die reep 64 doet ie het wel en met die reep 128 doet ie het niet :? :? dus wat is dan het probleem ?? staat het in je bios op cas 2 ?? staan je memory timings te snel ?? probeer eens een ander bankie mischien :)
Pagina: 1