Ik heb het volgende probleem: Ik heb een formulier waarin een aantal instellingen geselecteerd kunnen worden. Een bezoeker moet tot 5 instellingen tijdelijk kunnen opslaan. Dit doe ik in een javascript array. Bij de verwerking van dit formulier, de php kant dus, heb ik dit array nodig.
Hoe kan ik nu het array met de instellingen meesturen bij een submit? Ik heb er een tijdje over gedacht. Ik zie een kleine oplossing door het hele array om te zetten naar een hidden field in het form, maar ik vind het een erg omslachtige oplossing. Heeft er iemand betere ideeen?
Het javascript-array ziet er overigens als volgt uit:
Heb een paar regels ingekort voor de layout.
Hoe kan ik nu het array met de instellingen meesturen bij een submit? Ik heb er een tijdje over gedacht. Ik zie een kleine oplossing door het hele array om te zetten naar een hidden field in het form, maar ik vind het een erg omslachtige oplossing. Heeft er iemand betere ideeen?
Het javascript-array ziet er overigens als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| configs[i] = new Array(); configs[i]["game"] = new Array(); configs[i]["game"]["id"] = f.game[f.game.selectedIndex].value; configs[i]["game"]["type"] = f.type[f.type.selectedIndex].value; configs[i]["game"]["players"] = f.players[f.players.selectedIndex...; configs[i]["voicechat"] = new Array(); configs[i]["voicechat"]["type"] = f.vc_type[f.vc_type.selectedIndex].; configs[i]["voicechat"]["persons"] = f.vc_persons[f.vc_persons....; configs[i]["webspace"] = f.webspace[f.webspace.selectedIndex].value; configs[i]["mailspace"] = f.mailspace[f.mailspace.selectedIndex].value; configs[i]["domain"] = new Array(); configs[i]["domain"]["name"] = f.domain_name.value; configs[i]["domain"]["extension"] = f.domain_extension[f.domain_...; |
Heb een paar regels ingekort voor de layout.
[ Voor 18% gewijzigd door Cavalera125 op 08-04-2004 14:31 ]