Toon posts:

Problemen met uitpakken van patch..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een serieus probleem waar ik helemaal gek van word. Het gaat om het volgende:
Als ik de patch 1.6 voor battlefield wil installeren dan opent InstallShield deze, maar nadat het balkje geheel gevuld is spingt hij terug naar Windows en geeft de volgende foutmelding:

The contents of this file cannot be unpacked. The executable you are attemping to run has been corrupted. Please obtain another copy of this file,verify it's integrity, and try again.

Ik krijg deze foutmelding ook bij het uitpakken van de ATI drivers. Heb vannacht/vanochtend ;) nog windows XP er compleet nieuw opgezet.
Waar kan dit probleem aan liggen. Ik heb trouwens ook andere 1.6 patches proberen te installeren maar ik krijg hetzelfde probleem. Please help! :|

Specs:
AMD Duron 1200 Mhz
Mobo: Asrock K7VM2 3.0
2x 256 MB geheugen
Radeon 9600 PRO
Schone windows !

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Schijf vol misschien?

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Andere patches of heb je de patches opnieuw gedownload?

En let op welke patch je moet hebben voor BF want er zijn er veel smaken van. Check je initiele versie en down opnieuw de nieuwe patch.

Verwijderd

Topicstarter
@Kevin : de schijf zit nog absoluut niet vol. (nog 30 gig vrije ruimte!)

IK heb ook andere op andere sites de patch 1.6 die ik moet hebben, gedownload. Maar blijf die irritante fout krijgen.. :r
Ligt dit aan InstallShield of ergens anders aan?

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:39

Xanax959

relax...

Waarmee heb je die patch gedownload? Met een programma of gewoon "via windows"?
Downloadmanagers kunnen sommige bestanden beschadigen tijdens het downloaden.

Atari portfolio Dos 2.11

Verwijderd

Er zal niet veel anders opzitten dan het opnieuw te downloaden.

Ik heb ooit soortgelijke errors gehad en maanden gezocht. Uiteindelijk bleek de CPU zelf bij mij de boosdoener. Te weinig voltage voor de overklok. Iets meer juice gegeven en geen problemen meer.

Draai ook eens een memtester om je geheugen uit te sluiten.
Pagina: 1