Toon posts:

probleem met aanmaken applicatie object

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eej mensen,

Ik zit met het volgende probleem, heb net zonder enige fouten OfficeXP snapshot gemaakt. Nu moet ik echter nog een applicatie object aanmaken maar krijg de volgende melding :'( (werk overigens met Netware 6 ... zenworks 4 )

There is not a snap-in to create this type of object. If you proceed and use the generic object creator, the resulting object may not be useable

Ik zou nu echt niet weten wat ik moet doen,

Hoop wederom op een snelle reactie zodat ik weer verder kan :D

Groeten,
MistahBacardi

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 14:39 ]

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:53

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Ten eerste: Je groeten doen is niet gewenst in elke post. Laat dat liever achterwege (en lees de FAQ even)
Ten tweede: Had dit topic niet bij dat andere in gekunt?
En nu helpen:

There is not a snap-in to create this type of object. If you proceed and use the generic object creator, the resulting object may not be useable

Is de fout. Als we dat eens vertalen staat er: Er is geen Snapin voor dit type object. Je moet dus wel een ConsoleOne gebruiken met de ZENWorks snapins. Deze kun je vinden op http://download.novell.com/pages/PublicSearch.jsp
Zoek hier even op het product ZENWorks en download de snapins voor jouw versie (3.2 of 4.01)
Als je de snapin in ConsoleOne hebt geinstalleerd dan kun je het object aanmaken.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage