Ik heb hier een pc staan met windows xp home edition
nou is het de bedoeling dat deze pc op een netwerk wordt aangesloten. hiervoor wil ik dus een netwerkkaart installeren in de pc. zodra ik de netwerkkaart inbouw krijg ik netjes de melding dat er nieuwe hardware is gevonden, ik geef aan dat ik zelf de drivers wil selecteren en dan komt de wizard opeens met onderstaande melding
Deze hardware kan niet worden geinstalleerd
er is een probleem met de installatie van de hardware
de gegevens zijn ongeldig
klik op voltooien als u de wizard wilt sluiten
waarna de wizard gesloten wordt en het apparaat nog niet geinstalleerd is
ik heb verder al op technet/google rondgezocht en daar kwamen ze met de oplossing om alle eerder geinstalleerde netwerkkaarten te verwijderen uit het register wat niet werkte
tevens heb ik al geprobeerd om andere nic's te gebruiken (3com,intel) en op verschillende pci sloten (ook zonder geluidskaart e.d)
Is er iemand die hier eerder problemen mee heeft gehad??
thnx in advance
nou is het de bedoeling dat deze pc op een netwerk wordt aangesloten. hiervoor wil ik dus een netwerkkaart installeren in de pc. zodra ik de netwerkkaart inbouw krijg ik netjes de melding dat er nieuwe hardware is gevonden, ik geef aan dat ik zelf de drivers wil selecteren en dan komt de wizard opeens met onderstaande melding
Deze hardware kan niet worden geinstalleerd
er is een probleem met de installatie van de hardware
de gegevens zijn ongeldig
klik op voltooien als u de wizard wilt sluiten
waarna de wizard gesloten wordt en het apparaat nog niet geinstalleerd is
ik heb verder al op technet/google rondgezocht en daar kwamen ze met de oplossing om alle eerder geinstalleerde netwerkkaarten te verwijderen uit het register wat niet werkte
tevens heb ik al geprobeerd om andere nic's te gebruiken (3com,intel) en op verschillende pci sloten (ook zonder geluidskaart e.d)
Is er iemand die hier eerder problemen mee heeft gehad??
thnx in advance