Toon posts:

search bar in internet eplorer

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit al vaker meegemaakt maar weet niet meer hoe ik het kan verwijderen.

Wat is het probleem?

Ik heb sinds nu en een paar minuten weer zo'n irritante searchbar in beeld als ik explorer open, zo'n ding dat zich overal in je computer verstopt.

nou weet ik dat je bij uitvoeren moet intoetsen ( regedit ) maar de route verder weet ik niet meer.

Hier op tweakers kan ik ook niet zoeken elke zoekopdracht die ik uitvoer krijg ik niks :? maar ja.

Weet iemand waar ik ook alweer heen moest, om dat ding weer uit m'n computer te gooien.

Thnx! _/-\o_

Verwijderd

adware?

Verwijderd

Topicstarter
ja precies die rommel ja

Verwijderd

dat is adware, dwonload spybot search&destroy (+ laatste updates) daarmee kun je dit soort troep verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt _/-\o_

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Eerst ff ad-aware idd. Werkt dat niet dan even in je add/remove software lijst kijken of ie er tussen staat.

Werkt dat niet, dan zou ik even googelen naar hoe je jouw specifieke toolbar kan verwijderen. Je hebt er nl meer dan die ene variant van jouw.

Heb je er bijvoorbeeld 1 van Lop.com dan kun je hier een uninstalletje downloaden.

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Verwijderd

En anders wil dit nog wel eens helpen...
http://download.com.com/3...74&subj=dlpage&tag=button

Verwijderd

Topicstarter
ok ik dank jullie! :)

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 23:38

Dommel

Professioneel Software Sloper

Mocht het zo zijn dat je er weer last van krijgt of mocht je iets meer info willen over de werking van of hoe je moet werken met Spybot, dan kun je ook even hier kijken. Speciale spyware verwijderings HowTo die in Beveiliging & Virussen staat :)

edit:

Voor de search kun je ook even in de mededelingen kijken en dan zie je vanzelf deze post: curry684 in "Search tijdelijk 'stuk'" :)

[ Voor 23% gewijzigd door Dommel op 08-04-2004 14:24 ]

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

Topicstarter
bluenurbprogram

dat zie ik als ik er rechtermuis op klik om hem uitteschakelen in me eplorer, maar bij me pa kon ik het verwijderen via

Start
uitvoeren
regedit

en dan iets local_user

enz enz :?

Verwijderd

Topicstarter
deze rotzooi is van mysearchnow.com :?

Verwijderd

Topicstarter
wahtah THANKS!
Heb je er bijvoorbeeld 1 van Lop.com dan kun je hier een uninstalletje downloaden.

- dit werkte ben er weer vanaf _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

ThaRocket - controleer eventjes je mail :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.