Toen ik vanmorgen mijn pc aanzette, kwam hij in het menuutje van windows xp terecht waar je kan kiezen voor start windows normally of safe mode. Ik heb alle opties geprobeerd, maar als ik een van de opties kies laadt hij heel eventjes en dan reboot de computer uit zichzelf. Als ik dan met de windows xp een recovery doe kan ik wel inloggen in mijn windowsconfiguratie. Toen ging ik kijken met de windows xp setup en toen bij de partitie manager gaf hij aan dat er maar een grote partitie was met het type unknown, terwijl ik gister nog drie primaire en een uitgebreide partitie had met daarin twee logische stations. Ik kan dus helemaal niks meer, heb bootcfg al geprobeerd en fixmbr, maar dat haalt niks uit. Ik heb ook al een memtest gedraaid van mijn suse 9.0 installatie cd's. Ik ben teneinde raad, er stonden best belangrijke dingen op mijn pc en ik kan er gewoon helemaal niet meer bij, ik kan helemaal niks meer behalve de partitie helemaal verwijderen en dat wil ik niet. Wie kan me hiermee helpen? Heeft iemand een tip of heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt?