Toon posts:

[XP] tdk bluetooth werkt niet op xp*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een motorola v 525 gekocht in oss bij u filiaal. en een bluetooth van tdk. besturings programma op mijn pc is windows xp home edition. nou zou ik graag de goede drivers willen hebben dat de tdk bluetooth werkt op mijn motorola v 525
kan u mijn aub helpen met dit probleem
mvg
ricardo

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:51

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Welcome @ GoT! :P

Als eerst zou je eens de search kunnen gebruiken. Daar vind je al veel info op. Wat is het eigenlijke probleem? Er zitten neem ik aan toch drivers bijgeleverd, ofniet? Wat heb je al allemaal geprobeerd?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Aangezien we geen telefoons verkopen, lijkt me dat je niet een Tweakers.net filiaal hebt gebruikt - per ongeluk iets te "lui" geweest en een mailtje naar hun helpdesk gecopypaste zonder aan te passen?:P

De search ligt trouwens even plat: Search tijdelijk 'stuk'
Maar natuurlijk wil je de sites van Motorola en TDK even langslopen, net als google :)

Anyhow, inderdaad welkom op GoT :*

In de SA FAQ is ook wat geschreven over drivers. Maar in Internet & Telefonie zijn er al zo'n 5000 reacties gepost over jouw telefoon, loop die ook even langs: [rml]Het Grote Motorola V500/V525 Topic [ VI][/rml] en natuurlijk de voorgangers. Grote kans dat er al wat over is te vinden :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 11:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Is het niet zo dat je voor blutooth ook SP 1 geinstaleerd moet hebben?