Toon posts:

Wanneer overstappen naar 300 Watt voeding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n computer, lopend onder win2000, start om de haverklap opnieuw op, vooral als ik aan het internetten ben. Het geheugen heb ik pas uitgebreid getest, dus daaraan ligt het niet.

Vraag: hoe groot is de kans dat het aan de voeding ligt? Ik heb een Celeron 633 op 950 geklokt op 1,9volt.
Verder: Moederbord: Gigabyte met Apollo Pro
7200 toeren UDMA66 hd Quantum, GeforceII MX, 128 mb-100 en ISDN-verbinding via Teles 16.3 ISA-kaart.

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-08 16:57
In dit systeem denk ik niet dat je een 300 watt voeding nodig hebt.
Het zou wel aan de voeding kunnen liggen maar dan niet omdat ie te weinig spanning/stroom kan leveren. Probeer gewoon is uit met een andere voeding zou ik zeggen

Verwijderd

Ik snap dat niet hoor.
Heeft iedereen 20 voedingen liggen. 8 mobo's 8 CPU's 3 verschillende mem's, 8 harde schijfen, 15 kasten??

Ik niet hoor
Heb van alles maar eentje. behalve toetsenborden en muisjes.
Alles wat ik vernieuw verkoop ik ook weer. Heb er anders toch niks aan.

Verwijderd

Een beetje tweaker heeft wel wat spare parts!

Verwijderd

heb je service pack 1 al geinstaleerd.
Ik had er namelijk ook last van, het op de gekste momenten rebooten.
maar sinds ik SP1 geinstaleerd hebt is het me niet meer voorgekomen (klop klop)

Verwijderd

yeps alles in meervoud!

Is leuk kan je weer mee kloten of een servertje van bouwen en het nog oudere spul gaat naar fam & friends en het aller oudste gaat in de verkoop :)

Maar zoveel mogelijk bewaren!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Krijg je ook steeds zo'n spontane reboot als je je cellie 633@633 draait? Zonee, dan is dit een typisch verschijnsel van 'instabiliteit' :)

Verwijderd

Mischien heb je wel gewoon een kl*te voeding, een die onregelmatig stroom kan leveren. Ik denk dat het daar aan moet liggen.

Als er 'made in Taiwan' op staat moet je hem wegflikkeren.
>:)
Pagina: 1