Toon posts:

msn aanmeld lijst

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hoe ik de lijst vaan eerder aangemelde users op me msn kan verwijderen..... alvast bedankt

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Ik hoop dat dit een grapje is of ik begrijp de vraag niet 8)7

-probeer de [DEL] toets eens.

Edit: haha begrijp em idd niet. Dacht ff dat ie bedoelde iemand uit je lijst verwijderen. Sorry :)

[ Voor 35% gewijzigd door -Wahtah- op 08-04-2004 13:16 ]

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Verwijderd

Q: A few people have signed into MSN Messenger from my computer. How do I remove their email addresses from the sign-in list?
A: Go to 'Control Panel' and choose for 'Users'. Click on your Windows XP username and then go to 'Manage my network passwords'. Here you can simply delete the MSN login history.
http://www.bigblueball.com/forums/topic.asp?TOPIC_ID=6858

• ProCal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08-2023
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 13:12:
weet iemand hoe ik de lijst vaan eerder aangemelde users op me msn kan verwijderen..... alvast bedankt
C:\Documents and Settings\[username]\Application Data (verborgen map)\Microsoft\Credentials

De map Credentials weggooien en rebooten...

Should do the trick

edit: lol... nu moet het wel lukken denk ik?

@Gregole: volgens mij staat op de link die jij gaf geen antwoord op de vraag van de TS hoor...

[ Voor 17% gewijzigd door ProCal op 08-04-2004 13:17 ]

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

ProCal schreef op 08 april 2004 @ 13:14:
[...]

C:\Documents and Settings\[username]\Application Data (verborgen map)\Microsoft\Credentials

De map Credentials weggooien en rebooten...

Should do the trick

edit: lol... nu moet het wel lukken denk ik?

@Gregole: volgens mij staat op de link die jij gaf geen antwoord op de vraag van de TS hoor...
Ja toch wel hoor. Ik krijg een lijstje te zien van iedereen die wel eens heeft ingelogd bij mij. Hier kun je ze ook verwijderen. Lijkt me eerlijk gezegd een officielere oplossing dan die van jouw (with all respect)

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

• ProCal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08-2023
-Wahtah- schreef op 08 april 2004 @ 13:21:
[...]

Ja toch wel hoor. Ik krijg een lijstje te zien van iedereen die wel eens heeft ingelogd bij mij. Hier kun je ze ook verwijderen. Lijkt me eerlijk gezegd een officielere oplossing dan die van jouw (with all respect)
Ja, ik zie het al staan. (had ik net overheen gekeken) Echter deze oplossing heeft bij mij nog nooit gewerkt. Ik krijg die namen op die manier er niet uit. En meerdere mensen hebben daar problemen mee begreep ik.

Dus, mocht die oplossing niet werken, dan kun je die van mij nog proberen :)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Al deze oplossingen zijn letterlijk in de SA FAQ te vinden: Hoe maak ik de inloglijst van MSN/Windows Messenger leeg?

Zoals al uitgelegd stond toen je op de 'new topic' knop drukte een uurtje geleden: eerst even zelf dingen opzoeken en proberen voor je iets vraagt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 08-04-2004 14:35 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.