[malware] Wel verbinding dmv ping maar geen internet*

Pagina: 1
Acties:

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 06:31
Ik heb een probleem. Ik heb een computer van een vriendin waar ik wel verbinding op heb, dit kan ik zien dmv een ping naar bv tweakers.net. Maar als ik een browser open dan krijg ik een zoeksite van madfind.com ofzo.

Kan nergens heen dmv een andere url. Ook niet als ik een IP adres gebruik. Ook msn en post doen het niet meer. Is dit een instellingsfouit of is er wat anders mis.

Misschien dat er hier mensen zijn die dit probleem kennen.

Btw de search die werkt hier niet. Dus daarom meteen een artikel gepost.

• BSeB
  • Laatst online: 22-09 06:31
Hier lijkt het inderdaad op. Ga straks even een nieuwe norton update doen en dan laten scannen. Dan draaid hij vanavond denk ik wel weer als een zonnetje. >:)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk even in onze mooie Software Algemeen FAQ:
Geen verbinding in IE, maar je kan wel pingen (oftewel: wat is New.Net)?

Verder - dat de search het niet doet betekent natuurlijk niet dat je niet even rond kan kijken in Beveiliging & Virussen om te zien wat daar vaak gevraagd wordt :)

Bijna altijd vragen we in dit soort gevallen om je Hijackthis logfile - en vragen we je om de Spyware Scannen en verwijderen Howto door te lezen (die kan je vinden in de FAQ bovenaan Beveiliging & Virussen) :)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
'Wel ping maar geen internet' ---> ik dnek dat je nog even wilt nakijken wat het internet precies is; ik neem aan dat je enkel niet kan browsen en dan ook nog eens alleen niet met de IE? ;)

Lees de beschrijving even goed; zoals er wordt uitgelegd zal de scanner niet alles detecteren. De naam van het trojan madfind kan ook toeval zijn trouwens.

Search dood: Google geeft trouwens wel een hit: http://groups.google.com/groups?q=madfind.com, blijkbaar een vorm van Coolwebsearch? Check daar dus ook even op.

[ Voor 24% gewijzigd door F_J_K op 09-04-2004 10:20 . Reden: ik begin een hekel te krijgen aan mn cache. ele :w ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1