Ik kan me er wel aan irriteren als ik zie dat iemand iets typt en ik dan voor niets zit te wachten of dat anderen het weer verwijderen nadat ik een tijdje zie "is een bericht aan het typen". Dat laatste doe ik zelf ook wel eens, iets typen en dan toch maar niet op Enter drukken. Dat is lastig voor degene met wie je praat en is gewoon vervelend om iemand anders de hele tijd dingen weer zien te wissen. Je begint je op een gegeven moment dan toch af te vragen wat die nou eigelijk allemaal wou zeggen
Om andere mensen dat gevoel te besparen wil ik dat dus eruit slopen. Ik heb de Nega Patch geprobeerd, en die werkt helaas niet. Heb er ook de Engelse versie voor geinstalleerd, maar dat mocht niet baten. Anderen zien gewoon dat ik aan het typen ben (plus je krijgt er een irritante Show Offline feature bij waar je niet om vraagt).
Iemand anders nog tips of ideeen. graag wil ik wel gebruik blijven maken van MSN en niet van DMSN (vreet resources) of andere fake msn programma's die niet alle functionaliteiten van MSN ondersteunen.
[
Voor 7% gewijzigd door
Ed. op 08-04-2004 14:52
]