Toon posts:

Tutorial Cisco Works 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allen,

binnen ons bedrijf is men bezig met documentatie maken van diverse zaken waaronder uiteraard ook het netwerk-deel.
Men wil in een documentje graag zien wat iets doet, op welke server, wellicht accounts erin e.d.

Maar nu de hamvraag, wat moet je in godsnaam opstellen als document betreffende CiscoWorks 2000 ???

Oftewel, is er al iemand die een simpele uitleg heeft staan ergens in een al gemaakt document ?

En nee, dit is geen huiswerk/stageopdracht o.i.d.
Search leverde niks op, google ook niet echt.
En mocht dit niet de juiste plek zijn om dit topic neer te zetten ...please move.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 12:53 ]

Verwijderd

Ik vind je topic nogal vaag. Wat wil je nou precies? Een kant-en-klare bundel documentatie om als voorbeeld te nemen? Snap je iets niet aan de functionaliteit van Works?

In ieder geval eens een move: PNS -> SA.

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik zoek is een beschrijving / omschrijving wat CiscoWorks is, wat het kan(in leken taal)

Verwijderd

Topicstarter
klein subtiel kickje

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
[google=what is ciscoworks]

Aan het eerste resultaat te zien is het een LAN Management solution...

CiscoWorks LAN Management Solution (LMS) provides a solid foundation of basic and advanced device management applications that help network operators more efficiently manage their networks.

offtopic:
EDIT: als je nu es de moeite deed om zelf iets te schrijven, en dan hier vroeg waar je specifiek niet zo meteen aan uit raakt of zo, dan had je topic misschien nog wat bestaansrecht. Nu vraag je enkel dat wij jouw werk zouden doen, en da's zowat een huiswerkvraag van iemand die geen huiswerk meer heeft :+

[ Voor 85% gewijzigd door Yoeri op 14-04-2004 21:54 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik weet wat CW doet, hoe het werkt.
Maar het lukt me niet om in leken-taal uit te leggen wat het is, hoe het werkt etc.
Aangezien een klant hierom vraagt......... :(

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik vraag of iemand weet waar ik zoiets kan vinden, niet om dit zelf te schrijven.
Ik mag aannemen dat er al meer mensen zijn geweest die dit soort zaken willen / moeten hebben
Pagina: 1