Autoaanvullen wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:34

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
Autoaanvullen kan in Internet Explorer aan/uitgeschakeld worden in Tools > Internet Options > Content > Autocomplete. Maar waar kan ik deze waarden van formulieren, urls etc uitlezen of veranderen?

Heb geprobeerd om op content te zoeken in al mijn bestanden met een unieke zoekterm maar dat werkte niet...ook in het register kan hij het niet vinden. Anywayz, ik wil het dus niet uitschakelen maar veranderen of uitlezen.

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:34

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
ja, ik zoek dus niet waar ik het aan en uit kan schakelen. Waarden uit formulieren staan namelijk niet in de registry.

Verwijderd

SAiKO schreef op 08 april 2004 @ 11:50:
[...]

ja, ik zoek dus niet waar ik het aan en uit kan schakelen. Waarden uit formulieren staan namelijk niet in de registry.
Er staat VEEL en veel meer in die links dan aan-en uitschakelen. Probeer bijvoorbeeld ook eens 'forms' aan de zoekactie toe te voegen, hier is echt veel zelf over te vinden hoor.

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Probeer de ondertaande zoektermen is met google en kijk dan naar de eerste hit. Misschien kan dit iets oplossen !!??

http://www.google.nl/sear...autocomplete+registry&lr=

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?