Toon posts:

muziek database

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo. ik heb bezig met een muziek database te bouwen in ms access om alle nummers van mijn cd's en vinyl singels in op te kunnen slaan. Nou ben ik bezig op een query te maken waarmee ik gemakkelijk een nummer kan opzoeken en als resultaat krijg op welke cd(s) het nummer staat en welk nummer ik moet hebben 1/2/3/4/5/6 enz. Nou lukt mij dit niet. Ik zou niet weten wat voor een creteria ik moet gebruiken. Heeft iemand misschien een idee of heeft iemand al een mooi pakket die ik hiervoor kan gebruiken.

alvast bedankt

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Hier zijn wel wat tutorials te vinden, en anders met google ook wel. Genoeg over te vinden omdat dit vrij basic is.

hmmz

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 15:02

sjaakaq

It might get loud

Zoek es op infagon. Tja...vrij latige stof hoor...

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

music collectorz / mp3 collectorz

http://www.collectorz.com/

25 euro per stuk , gebruik zelf mp3 collectorz en ben er erg content mee :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 11:24:
Nou lukt mij dit niet. Ik zou niet weten wat voor een creteria ik moet gebruiken.
Hoe ziet je database er uit en welke queries gebruik je nu? Zo is het wel heel erg veel gokwerk en daar heeft niemand wat aan ;)

Losse applicaties: daar zijn er heel veel van, check even zaken als download.com etc (of wacht een dagje tot de GoTsearch weer werkt, dan kan je vele vragen hierover vinden :Y) )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

post aub even je query , 'k ben ook bezig met zoiets , alleen vlot het niet echt :p

Verwijderd

Topicstarter
ik zou niet weten hoe ik die query moet laten zien maar ik zal het proberen uit te leggen. Ik,heb bijvoorbeeld bij cd's hetvolgende naast mekaar staan

nr/titel/artiest/genre/nummer1/munner2/nummer3/nummer4 enz. enz.

en het gaat me om die nummers . Wat voor een criteria moet ik opgeven om de query te laten zoeken naar een nummer en dan meteen laat zien op welke cd's die staat met het liefst het nummer van de track erbij.
Pagina: 1