Toon posts:

Exchange 2003 Mailbox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Als ik een mailbox aanmaak op een User dan lijkt dit goed te gaan, als ik vervolgens de eigenschappen op ga vragen van deze user dan is de E-mail addressess tab leeg.

Dus geen X400 en SMTP adres aangemaakt, nu kan ik wel handmatig een SMTP box maken maar dan komt de user niet in het global address book te staan.

De oude users was geen probleem.

De X400 connector en SMTP connector werken normaal.

Bij MsExchange.org geen antwoord gevonden en de zoek machine hiero werkt niet. Dus daarom toch deze topic.

Who can help me.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 11:21:
Ik heb het volgende probleem:

Als ik een mailbox aanmaak op een User dan lijkt dit goed te gaan, als ik vervolgens de eigenschappen op ga vragen van deze user dan is de E-mail addressess tab leeg.

Dus geen X400 en SMTP adres aangemaakt, nu kan ik wel handmatig een SMTP box maken maar dan komt de user niet in het global address book te staan.

De oude users was geen probleem.

De X400 connector en SMTP connector werken normaal.

Bij MsExchange.org geen antwoord gevonden en de zoek machine hiero werkt niet. Dus daarom toch deze topic.

Who can help me.
Heb je wel goed geconfigureerde recipient-templates ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• Snoekieboe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Op de exchange server even je recipient policy handmatig refreshen.

8000WP op Z-W & 1800WP op Z

• Acmosa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-02 21:01

Acmosa

...no comment.

Heb je al geprobeert even 15 minuten te wachten, dit wil vaak al helpen

But then again, I could be wrong..

Verwijderd

Loopt je Recipient Update Service wel?
Start eens een update handmatig.... checkje eventlogs...

• Jiboom
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-01 15:39
Heb je een migratie gedaan van Exchange 5.5 naar 2003? Het probleem wat jij omschrijft heb ik na een migratie nl. ook gehad. Je Recipient Policies worden niet uitgevoerd. Ook het rebuilden van de Recipient Update Service (RUS) hielp niet. Ik vermoed dat je nog steeds een 5.5 server hebt draaien?

Je moet eerst controleren of dit alles bij jou ook het geval is, bijv. volgens de methodes die hier en hier beschreven staan.

Uiteindelijk hebben wij het alleen op kunnen lossen door de laatste Exchange 5.5 server uit de Organisation te halen (wat toch de bedoeling was), zoals hier toegelicht wordt. Bedenk wel dat vanaf dat moment gebruikers die nog settings naar de oude server hebben staan niet meer automatisch doorgestuurd worden. Oftwel: welk probleem is dringender? Bij ons dus duidelijk het probleem dat bij nieuw aangemaakte gebruikers geen SMPT en X400 adressen werden gegenereerd...

Succes :)
Pagina: 1