Sorry, je bericht kon niet geplaatst worden. Mogelijke oorzaken: user signature komt niet overeen, het artikel waarop wordt gereageerd staat onder embargo, het artikel is ouder dan drie weken of heeft meer dan drie weken lang geen reactie gehad.
Dit terwijl ik probeer te reageren op een reactie in nieuws: Straling gsm's kan schadelijk zijn voor bloedcellen. Zeker niet 3 weken geen reactie meer gehad en onder embargo lijkt me ook onwaarschijnlijk. Uit- en weer inloggen helpt ook niets.
Wie weet raad?
hetgeen ik probeer te posten (anders ben'k het straks weer vergeten)
: Het probleem is eerder dat je er geen doden of zelfs mar zieken voor kan aanwijzen.
Het kan een negatieve invloed hebben maar die is zo moeilijk te meten. Ook in dit onderzoek wordt voorlopig niet gezegd wat nou precies de invloed is op het menselijk gestel in zijn totaliteit he.
Dit terwijl ik probeer te reageren op een reactie in nieuws: Straling gsm's kan schadelijk zijn voor bloedcellen. Zeker niet 3 weken geen reactie meer gehad en onder embargo lijkt me ook onwaarschijnlijk. Uit- en weer inloggen helpt ook niets.
Wie weet raad?
hetgeen ik probeer te posten (anders ben'k het straks weer vergeten)
Het kan een negatieve invloed hebben maar die is zo moeilijk te meten. Ook in dit onderzoek wordt voorlopig niet gezegd wat nou precies de invloed is op het menselijk gestel in zijn totaliteit he.