Kan niet reageren ***devver***

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-02 12:18
Sorry, je bericht kon niet geplaatst worden. Mogelijke oorzaken: user signature komt niet overeen, het artikel waarop wordt gereageerd staat onder embargo, het artikel is ouder dan drie weken of heeft meer dan drie weken lang geen reactie gehad.

Dit terwijl ik probeer te reageren op een reactie in nieuws: Straling gsm's kan schadelijk zijn voor bloedcellen. Zeker niet 3 weken geen reactie meer gehad en onder embargo lijkt me ook onwaarschijnlijk. Uit- en weer inloggen helpt ook niets.
Wie weet raad?

hetgeen ik probeer te posten (anders ben'k het straks weer vergeten) ;) : Het probleem is eerder dat je er geen doden of zelfs mar zieken voor kan aanwijzen.
Het kan een negatieve invloed hebben maar die is zo moeilijk te meten. Ook in dit onderzoek wordt voorlopig niet gezegd wat nou precies de invloed is op het menselijk gestel in zijn totaliteit he.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zie dat je je ingelogd hebt en vorige week ook al hebt geprobeert om een post te maken op de frontpage, maar deze is mislukt. Ik weet niet of je via een schoolcomputer surft, maar ik zou eens alle openstaande sessies beëindigen en tijdelijke bestanden verwijderen met de cookies. Vervolgens kijk je de systeemtijd na en log je weer in. Misschien helpt dat?

• witchdoc
Robin Vreuls schreef op 08 april 2004 @ 13:36:
Ik zie dat je je ingelogd hebt en vorige week ook al hebt geprobeert om een post te maken op de frontpage, maar deze is mislukt.
hahaha, hoezo big brother is watching you? :P Maar je hebt wel gelijk. Surf van thuis en van op m'n werk. Ben wel zeker wete de enige die t.net bezoekt op beide lopcaties. En inderdaad vorige week had'k al hetzelfde probleem.
Anyway, weer effe uitgelogged, sessies beëindigd, temp files deleted.. maar nog steeds niet kunnen posten.

'k Ben nu eigenlijk toch wel eens benieuwd, wat houdt t.net eigenelijk allemaal bij over z'n bezoekers of hetgeen ze doen op de t.net sites?

[ Voor 33% gewijzigd door witchdoc op 08-04-2004 14:51 ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Heb je je systeemtijd ook correct ingesteld? Het lijkt banaal maar vaak is het de oplossing.

[ Voor 55% gewijzigd door Steve op 09-04-2004 16:57 ]

• witchdoc
Jupiler schreef op 08 april 2004 @ 14:56:
Heb je je systeemtijd ook correct ingesteld? Het lijkt banaal maar vaak is het de oplossing.

In de database wordt overigens alles geregistreerd wat een bepaald IP doet, zoals dat bij vrijwel alle sites het geval is. Wij kunnen zien wanneer iemand in- of uitlogt, een reactie plaatst of wijzigt en dergelijke.
Systeemdatum staat juist: 8 april 2004 14h58

Dat loggen besefte ik wel, maar zo handig in een backend dat iemand het op paar tellen tijd te zien krijgt had'k niet verwacht. Houdt dat ding ook originele waardes en de aanpassingen bij (van b.v. een post)?

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Heb je al eens geprobeerd om uit te loggen en jezelf een nieuw paswoord te laten toesturen?

[ Voor 72% gewijzigd door Steve op 09-04-2004 16:57 ]

• witchdoc
Jupiler schreef op 08 april 2004 @ 15:02:
Heb je al eens geprobeerd om uit te loggen en jezelf een nieuw paswoord te laten toesturen?
Kan je dat niet in je log zien dan? :P
Uitloggen wel, passwd toesturen niet ondertussen ook maar ik kan nog steeds niet posten. (maar wat voor nut zou dat kunnen hebben?)

[ Voor 17% gewijzigd door witchdoc op 08-04-2004 15:20 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ik heb hier precies hetzelfde probleem, ook na in en uitloggen. mijn systeem tijd staat nu bij het tikken op 16:42, en posten op GOT forum werkt dus wel goed.

Waarom geeft hij niet precies de foutmelding.

Heeft het te maken dat ik hier achter een grote lelijke proxy zit?
////

De ironie is dat het over het artikel over vrijde nieuwsverspreiding gaat..juist daar lukt het me niet te posten....>:)

[ Voor 21% gewijzigd door leuk_he op 09-04-2004 16:45 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:32

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zo als je al vermoed ligt dat waarschijnlijk aan de proxy, waar je achter zit, aangezien je wel ingelogd staat.

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Longbeard schreef op 09 april 2004 @ 17:03:
Zo als je al vermoed ligt dat waarschijnlijk aan de proxy, waar je achter zit, aangezien je wel ingelogd staat.
Kan ik daat nog iets aan doen?
Wat klopt nu niet precies met wat? Kan de foutmelding specifieker?
Kunnen de ontwikkelaars dit anders flexibeler maken? Ik kan wel modereren, maar niet posten? wel wel op het forum posten?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:32

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

leuk_he schreef op 09 april 2004 @ 17:09:
[...]

Kan ik daat nog iets aan doen?
Wat klopt nu niet precies met wat? Kan de foutmelding specifieker?
Kunnen de ontwikkelaars dit anders flexibeler maken? Ik kan wel modereren, maar niet posten? wel wel op het forum posten?
Wat je kunt proberen is, al je sessie's beeindigen (Uitloggen en weer inloggen en het vakje 'Voorgaande sessie beeindigen" aanvinken.) en een hard reset Ctrl-F5.

• witchdoc
Longbeard schreef op 09 april 2004 @ 17:21:
[...]

Wat je kunt proberen is, al je sessie's beeindigen (Uitloggen en weer inloggen en het vakje 'Voorgaande sessie beeindigen" aanvinken.) en een hard reset Ctrl-F5.
Tried, failed :P

[ Voor 7% gewijzigd door witchdoc op 09-04-2004 23:22 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Wazig probleem zeg :?.

Wellicht heeft het iets te maken met de nieuwe ip-controle bij het registreren (vanaf bepaalde proxies is het niet meer mogelijk om account te maken). Die is 8 april online gegaan, ongeveer op het moment dat jullie klachten kregen, en jullie gebruiken beide een proxy :o.

*roept devver*

Professioneel Hyves-weigeraar

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Die IP-controle wordt niet uitgevoerd tijdens het posten van reacties.

Het kan aan de user signature check liggen. Het IP en de user agent moeten gelijk zijn op het moment dat je de tekst typt en het formulier instuurt.

[ Voor 53% gewijzigd door Femme op 10-04-2004 10:51 ]

• witchdoc
Wouter Tinus schreef op 10 april 2004 @ 00:10:
Wazig probleem zeg :?.

Wellicht heeft het iets te maken met de nieuwe ip-controle bij het registreren (vanaf bepaalde proxies is het niet meer mogelijk om account te maken). Die is 8 april online gegaan, ongeveer op het moment dat jullie klachten kregen, en jullie gebruiken beide een proxy :o.

*roept devver*
Ik ziot thuis (geen idee op me werk) zoals iedere tweede vlaming via een proxy van pandora (kabelinetprovider die zowat de helft van de breedbandmarkt in vlaanderen heeft). In dit geval zouden meer users klachten moeten hebben toch?
Femme schreef op 10 april 2004 @ 10:31:
Het kan aan de user signature check liggen.
Dat geeft die errormessage ook als eerste maar wtf betekend dat en wat kan je eraan doen? :)

[ Voor 25% gewijzigd door witchdoc op 11-04-2004 00:44 ]

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

*KICK*
Het IP en de user agent moeten gelijk zijn op het moment dat je de tekst typt en het formulier instuurt.
Ik verander ze niet, en aan de foutmelding kan ik ook niet zien of de proxy ze vernaggelt. (ik heb geen invloed op de virusscannende etc etc proxy.

Daarom dus behoeft aan een foutmelding waar ik iets mee kan.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het zou inmiddels minder gevoelig voor ongewenste storing moeten zijn.

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ik kan inderdaad nu weer posten

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

poohbeer schreef op 11 april 2004 @ 00:42:
Ik ziot thuis (geen idee op me werk) zoals iedere tweede vlaming via een proxy van pandora (kabelinetprovider die zowat de helft van de breedbandmarkt in vlaanderen heeft). In dit geval zouden meer users klachten moeten hebben toch?
offtopic:
Die is al ff niet meer verplicht, je kan nu ook zonder surfen ;)

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• witchdoc
Tomsworld schreef op 22 april 2004 @ 17:15:
[...]

offtopic:
Die is al ff niet meer verplicht, je kan nu ook zonder surfen ;)
dat zeg je nu pas?! hahaha
Pagina: 1