• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-02 11:53

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Topicstarter
Tweakers,

Ik overweeg een PPC te kopen van Toshiba, en wel de e400!
Dit is het kleinste model, maar omdat ik niet veel eisen stel aan het ding heb ik deze uitgekozen. Andere modellen wel bekeken, maar mijn keuze is toch op de Toshiba gevallen.

Iemand ervaring met Toshiba PPC's? En hoeveel extra geheugen moet ik erbij nemen? 256mb voldoet voor een beetje mail, afspraken en enkele mp3's?

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-02 08:35

philipnorth

Zeg maar Danny

Coreantes schreef op 08 april 2004 @ 10:39:
Tweakers,

Ik overweeg een PPC te kopen van Toshiba, en wel de e400!
Dit is het kleinste model, maar omdat ik niet veel eisen stel aan het ding heb ik deze uitgekozen. Andere modellen wel bekeken, maar mijn keuze is toch op de Toshiba gevallen.

Iemand ervaring met Toshiba PPC's? En hoeveel extra geheugen moet ik erbij nemen? 256mb voldoet voor een beetje mail, afspraken en enkele mp3's?
Ben geen PPC expert, maar aan die 256 heb je zeker wel genoeg voorlopig.

ervaringen..kijk ook eens op www.pocketpc-club.nl denk dat je daar wel wat info kan vinden.

denk dat je trouwens voor datzelfde geld ook andere leuke alternatieven kunt vinden.
Maar da's mijn mening ;) (Acer N10/IpaQ 1930/1940)

Maar hij ziet er zeker goed uit en specs zijn ook OK.

* philipnorth is half aan t kijken voor een PPC dus is zeker geinteresseerd in dit soort topics

[ Voor 21% gewijzigd door philipnorth op 08-04-2004 10:51 ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Nou, mail en afspraken passen wel allemaal in het interne geheugen. De kaart zul je wel volgooien met MP3's, jpg's en misschien enkele filmpjes. Die zijn dus even groot als wat je gewend bent op de PC, dan kun je voor jezelf beoordelen of 256 Mb genoeg is.

Alors.

• Coreantes

Coreantes

Topicstarter
philipnorth schreef op 08 april 2004 @ 10:42:
[...]

denk dat je trouwens voor datzelfde geld ook andere leuke alternatieven kunt vinden.
Maar da's mijn mening ;) (Acer N10/IpaQ 1930/1940)

Maar hij ziet er zeker goed uit en specs zijn ook OK.
Euh, misschien wel kwa advies verkoopprijs, maar mijn bedrijf heeft een overeenkomst met Toshiba ofzoiets, dus het scheelt met de Acer niet zoveel (die is zelfs nog iets goedkoper), maar wel met de Ipaq!

De specs van de N10 zijn trouwens wel minder dan die van de Toshiba, en daar komt bij dat ik onduidelijk de software van de N10 kan vinden. Er blijkt nogal wat onduidelijkheid te zijn of er nu Windows Pocket 2002 of 2003 bij zit.
Misschien dat iemand hierover ook nog wat duidelijkheid kan geven? Ik heb al wel verschillende sites gechecked, maar die geven dus verschillende OS's aan!

[ Voor 6% gewijzigd door Coreantes op 08-04-2004 11:59 ]

• Coreantes

Coreantes

Topicstarter
Stereotomy schreef op 08 april 2004 @ 11:40:
[...]

Nou, mail en afspraken passen wel allemaal in het interne geheugen. De kaart zul je wel volgooien met MP3's, jpg's en misschien enkele filmpjes. Die zijn dus even groot als wat je gewend bent op de PC, dan kun je voor jezelf beoordelen of 256 Mb genoeg is.
Wil toch af en toe wat muziek luisteren! (Zit gemiddeld een uur á anderhalf uur in de trein, dan is 256mb toch wel voldoende om die tijd te overbruggen?) Uitgaan van standaard (128kbs) mp3'tjes. De rest is ook voor opslag van Word en Excel documenten.

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-02 05:28

nAffie

...

Coreantes schreef op 08 april 2004 @ 12:06:
[...]

Wil toch af en toe wat muziek luisteren! (Zit gemiddeld een uur á anderhalf uur in de trein, dan is 256mb toch wel voldoende om die tijd te overbruggen?) Uitgaan van standaard (128kbs) mp3'tjes. De rest is ook voor opslag van Word en Excel documenten.
Ik kan op een 256Mb kaartje 2 volledige films kwijt op divx formaat, geloof me, dat is veel leuker dan mp3-tjes luisteren in de trein... ;)

meh.

Pagina: 1