Toon posts:

DU meter stats foetsie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een nieuwere versie van DU meter geinstalleerd over versie 3.02 om vervolgens te constateren dat al mijn statistieken (netwerkverkeer) verdwenen zijn. Heb niks uninstalled om juist dat te voorkomen toch zijn ze weg :'(

Weet iemand of de statistieken van de dataoverdracht vastgelegd zijn in een bepaald bestand in de main dir zelf (kon daar geen kaas van maken) of in de registry bewaard worden?

Verwijderd

Ik denk dat ze weg zijn want je kan toch ook kiezen om je stats te exproteren naar Excel. Vewacht dat het bestand nu is overschreven 8)7

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Je stats staan in 'docs and settings' onder 'all users' onder 'application data' 'hagel techn'.

hmmz

Verwijderd

Topicstarter
DJ^ schreef op 08 april 2004 @ 10:00:
Je stats staan in 'docs and settings' onder 'all users' onder 'application data' 'hagel techn'.
In dat geval zijn ze dus echt weg :|
Thx for the feedback

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm staat volgens mij ook ergens in je register weg geschreven, je kan het natuurlijk ook weer handmatig aanpassen :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:09
Heb je de goede nic geselecteerd in DU?

Ik had namelijk hetzelfde en dat kwam doordat ik niet mijn 3com-nic moest selecteren maar op Multiple Adapters moest zetten. Daarna had ik mijn stats weer terug...

Verwijderd

Topicstarter
LuukNouwen schreef op 08 april 2004 @ 21:17:
Heb je de goede nic geselecteerd in DU?

Ik had namelijk hetzelfde en dat kwam doordat ik niet mijn 3com-nic moest selecteren maar op Multiple Adapters moest zetten. Daarna had ik mijn stats weer terug...
Ja dat had ik nog gechecked, hij staat als vanouds op de juiste NIC.
Hmm staat volgens mij ook ergens in je register weg geschreven, je kan het natuurlijk ook weer handmatig aanpassen
Erm enig idee welk bestand/reg keys je daarvoor moet wijzigen?
In boven genoemde directory(door DJ), staat alleen 1 vaag excel bestand met een datum erin zonder andere getallen

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:23
Ik ben bang dat ze bij de ontwikkeling van DU Meter nog niet zo ver waren dat ze de stats van een oudere install kunnen behouden bij een upgrade. ISP Monitor had dit eerst ook, maar de laatste versie daarvan behoudt wel je stats van vorige versies :)

The devil is in the details.

Pagina: 1