The "real" Champ will always be The Champ
Verwijderd
Smaken verschillen. Neem een A3D of een EAX kaart, je kan zoeken wop het Forum welke dat zijn.
Verwijderd
Had je die 3 vragen niet even in 1 topic kunnen doen? Da's toch ook makkelijker voor jou.
Verwijderd
terratec. Nee soundblaster. Echt niet de terratec is beter. Nietes de soundblaster.
Zo zal het een beetje gaan als je kijkt naar de vorige treads. En de diamond DM500 (of zo), die heb je ook. Das een beetje een combinatie tussen EAX & A3D.
Kijk anders maar effe naar what is voor de verschillen.
Uit mijn hoofd heeft de ene hele goede 3d eigenschappen, zelfs met maar 2 boxen en de andere heeft allemaal ingebakken effecten (onderwatergeluid e.d.)
Het is maar wat je wilt...
Zo zal het een beetje gaan als je kijkt naar de vorige treads. En de diamond DM500 (of zo), die heb je ook. Das een beetje een combinatie tussen EAX & A3D.
Kijk anders maar effe naar what is voor de verschillen.
Uit mijn hoofd heeft de ene hele goede 3d eigenschappen, zelfs met maar 2 boxen en de andere heeft allemaal ingebakken effecten (onderwatergeluid e.d.)
Het is maar wat je wilt...
Ik heb een soundblaster value (nu dus de 1024 geloof ik) klinkt nog altijd best. Als je wil weten welke kaart welke effecten ondersteund dan http://www.kieskeurig.nl
Voor games is de Aureal Vortex2 chip naar mijn mening de beste chip. Deze zit o.a. op de Diamond MX300 en heeft A3D 1.0 en 2.0 3D-geluid en misschien ook nog een keer EAX van Creative (in nieuwe drivers?).
De cpu belasting is vergeleken met andere chips misschien wat hoog, maar wat is nou 2% van bijv. 500MHz....
De SB Live! schijnt beter MIDI-geluid te hebben, maarja ...in games?
De cpu belasting is vergeleken met andere chips misschien wat hoog, maar wat is nou 2% van bijv. 500MHz....
De SB Live! schijnt beter MIDI-geluid te hebben, maarja ...in games?
Pagina: 1