[Printprobleem] Brother HL-1430

Pagina: 1
Acties:

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05 07:45
Even kort schetsen wat mijn probleem bevat:

Mijn vriendin heeft een Brother HL-1430 Laserprinter sinds geruime tijd. Maar doordat ze sinds kort een lappie heeft gekocht wil ze ook kunnen printen vanaf haar laptop natuurlijk. Dit wel draadloos!! De printer is aangesloten op de desktop met platform Windows XP Professional Edition. Dit via een USB-poort. Laptop maak draadloos connectie met het internet en draait platform Windows XP Home Edition.
Pingen is geen enkel probleem tussen beide PC's. Connectie % met de Router met Access Point is in de 70% voor de laptop, dus dit is niet slecht te noemen ...
Router met Access Point die ze gebruikt is een SMC 2804 WBR V.2.

Wat heb ik allemaal al geprobeerd?

* Probleemoplosser volledig doorlopen, maar nog niet opgelost
* Printer toegevoegd via de zoekoptie op printer toe te voegen vb. \192.168.2.125\Printer --> printer komt tevoorschijn, als ik dan testpagina wil afprinten lukt dit niet en krijg ik een foutmelding ... :'(
* Heb gekeken via uitvoeren naar de gedeelde bestanden van de desktop, daar stond dus de printer bij en deze dan versleept naar "Printers en Faxapparaten" van de laptop.
* Het rare is soms dat hij soms wel print, dan weer niet. Laten we maar zeggen dat hij zijn eigen leventje wat leidt :p
* Mijn vriendin haar pa had me verteld (kweet niet of dit waar is, denk het niet) dat het soms mogelijk is om bepaalde printers niet in een netwerk te krijgen!!

Ter informatie ...

Afbeeldingslocatie: http://solutions.brother.com/Toppage/image-hl1430.gif
Info over Brother HL-1430

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
nvidia schreef op 08 april 2004 @ 09:03:
* Printer toegevoegd via de zoekoptie op printer toe te voegen vb. \192.168.2.125\Printer --> printer komt tevoorschijn, als ik dan testpagina wil afprinten lukt dit niet en krijg ik een foutmelding ... :'(
Welke foutmelding krijg je precies?

{signature}

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05 07:45
wel dat is het rare, de ene keer gaat het printen nu weer wel en 5 min kan het zijn dat hij zegt, ik stop met printen!!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov