Ik heb een tijdje geleden een nieuwe geluidskaart met een boxset gekocht.
geluidskaart: Creative soundblaster Live 5.1
Boxset: Medion 5.1 pc-speakerset. (gekocht bij de aldi)
Nu is bij het volgende aan de hand. Mijn center-box doet het niet. Voor de rest doen wel alle boxen het (inclusief de subwoofer).
Als ik zo'n test uitvoer via de software die bij de geluidskaart geleverd is, dan geeft de center wel geluid. Als vervolgens een mp3'tje afspeel in media player doen alle boxen het behalve de center. Ik snap er niets meer van.
Ik weet in ieder geval dat het niet aan mij ligt, want ik ken meerdere mensen die deze configuratie ook hebben en die hebben het zelfde probleem.
Weet iemand hoe ik wel goed geluid uit de center kan krijgen?
geluidskaart: Creative soundblaster Live 5.1
Boxset: Medion 5.1 pc-speakerset. (gekocht bij de aldi)
Nu is bij het volgende aan de hand. Mijn center-box doet het niet. Voor de rest doen wel alle boxen het (inclusief de subwoofer).
Als ik zo'n test uitvoer via de software die bij de geluidskaart geleverd is, dan geeft de center wel geluid. Als vervolgens een mp3'tje afspeel in media player doen alle boxen het behalve de center. Ik snap er niets meer van.
Ik weet in ieder geval dat het niet aan mij ligt, want ik ken meerdere mensen die deze configuratie ook hebben en die hebben het zelfde probleem.
Weet iemand hoe ik wel goed geluid uit de center kan krijgen?
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 08-04-2004 08:47 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR