NF7-S USB kapot?

Pagina: 1
Acties:

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:17
Hey mede tweakers,

ik had bij gistron.com een 2e hands NF7-s rev1.1 gekocht maar kreeg een rev2.0 ik blij :) totdat ik gisteren me reepje geheugen en me s-ata hdd binnekreeg sluit het aan, zet windows erop prik me Microsoft muis in de usb poorten maar die werken iet. het extra bij geleverde kaartje die je via het moederbord aansluit werkt ook niet en al dat geklooi met die jumpers ook al niet?
ik heb alle nforce drivers erin en ook SP1

iemand andere ideen?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Kijk eens in je BIOS of USB(2.0) wel aan staat ipv disabled.

LinkedIn
Instagram

• SmoothTweaker
Nee werkt ook voor geen mogelijkheid ik heb gebeld
en ze kunne hem nakijken enz maar moet ik verzendkosten + andere kosten betalen en hij zei kan je ook een USB kaartje kopen als je tevreden bent met de NF7-S ik heb dus ff convertortje van USB naar PS2 voor me muis gehaald :)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:21
SmoothTweaker schreef op 08 april 2004 @ 14:59:
Nee werkt ook voor geen mogelijkheid ik heb gebeld
en ze kunne hem nakijken enz maar moet ik verzendkosten + andere kosten betalen en hij zei kan je ook een USB kaartje kopen als je tevreden bent met de NF7-S ik heb dus ff convertortje van USB naar PS2 voor me muis gehaald :)
En die converter werkt wel? :+
Maar staat USB wel aan in je BIOS en wat zegt windows over je USB poorten in apparaatbeheer?
Graag ff leestekens gebruiken, want dit leest een beetje irri.

• SmoothTweaker
Sorry voor de leestekens.
ik heb een microsoft muis niet zo'n uitgebrijde, maar dit werkte wel die convertor. wilde niet me mainbord voor 21 dagen kwijt zijn, pc is eindelijk na 21 dagen af en werkt weer.
windows geeft geen fouten aan maar als ik me M$ muis erin doe in de USB poorten, moet ie voordat ie windows xp laad de muis ff oplichten (optiche muis ) maar dat gebeurt ook niet.